Difference between revisions of "Seven (τηλεοπτικός σταθμός)"

no edit summary
Το κανάλι άλλαξε ιδιοκτησία πολλές φορές στην ιστορία του. Το [[1999]] πέρασε στα χέρια της εταιρείας ''Intersat'' και μετονομάστηκε σε [[Seven (τηλεοπτικός σταθμός)|Seven]] ενώ απέκτησε εμβέλεια και στην περιοχή της [[Θεσσαλονίκη|Θεσσαλονίκης]]. Η Intersat, ιδιοκτήτρια τότε εταιρεία και της ομάδας του [[ΠΑΟΚ]], μετέδιδε τους αγώνες της ομάδας από το Seven για κάποιο χρονικό διάστημα. Τον Ιούνιο του 1999, γενικός διευθυντής του ανέλαβε ο Δημήτρης Κωνσταντάρας που άλλαξε τη φυσιογνωμία και το πρόγραμμα, με τη συνεργασία τηλεοπτικών προσωπικοτήτων, καλλιτεχνών και δημοσιογράφων όπως η Λιάνα Κανέλλη, ο Γιάννης Βούρος, ο Μάνος Αντώναρος, η Νατάσα Ράγιου, η Έλντα Πανοπούλου, ο Πέτρος Φυσσούν και δημιουργώντας ένα πρωτοποριακό Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων με τίτλο ''Με σηκωμένα τα Μανίκια'' που ήταν πολύ κοντά στη φυσιογνωμία των σημερινών, αναλυτικών δελτίων ειδήσεων με λίγα θέματα, σχολιασμό και πολλή ανάλυση. Ακολούθησε, ύστερα από τις κυβερνητικές εξαγγελίες για την εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας, ο σχεδιασμός της Πρώτης Δορυφορικής Πλατφόρμας στην Ελλάδα από την Intersat με κεντρικό άξονα το "Seven" και ευθύνη και πάλι του Δημήτρη Κωνσταντάρα. Το επονομασθέν ''Πείραμα του Seven'' κράτησε λίγους μήνες μόνο αφού με τα πρώτα δείγματα "ξεφουσκώματος" του Χρηματιστηρίου, μεσολάβησε υποχώρηση της εταιρείας και αναστολή των πιο φιλόδοξων σχεδιασμών της. Όλες οι καινούργιες εκπομπές σταμάτησαν λόγω κόστους και οι συνεργάτες και τα διευθυντικά στελέχη αποχώρησαν. Το [[2005]] και ενώ στην ουσία δεν εξέπεμπε πρόγραμμα παρά παλιές κινηματογραφικές ταινίες, η συχνότητά του αγοράστηκε από την οικογένεια Αλαφούζου και αργότερα εξέπεμψε ο [[ΣΚΑΪ]] που συνεχίζει μέχρι και σήμερα.
 
Ο σταθμός τότε ανήκε στην ''Seven Ραδιοφωνική & Τηλεοπτική Ανώνυμος Εταιρεία'' μέχρι τις 6 Απριλίου 2006 όπου και μεταβιβάστηκε στις ''Ειδήσεις Dot Com Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία Παροχής Πληροφοριών και Ενημέρωσης'' του ομίλου [[ΣΚΑΪ]] και πήρε το τρέχον του όνομα. Τρία χρόνια μετά εγκρίθηκε η μεταβίβαση του σταθμού σύμφωνα με απόφαση του [[ΕΣΡ]] που βγήκε στις 28 Ιουλίου του 2009. Την περίοδο 2009-2010 εγκρίθηκε η τροποποίηση του καταστατικού της εταιρείας του τηλεοπτικού σταθμού. Επίσης το Δεκέμβριο του 2009 η ίδια εταιρεία μεταβίβασε 392600 μετοχές στις ''Ραδιοφωνικές και Τηλεπικοινωνιακές Επιχειρήσεις Α.Ε.Ε.'' που είναι ιδιοκτήτρια εταιρεία του ομίλου ΣΚΑΪ και του ραδιοφωνικού ΣΚΑΪ 100.3 FM και δύο χρόνια μετά στις 8 Φεβρουαρίου του 2011 εγκρίθηκε και η τελευταία μεταβίβαση του τηλεοπτικού σταθμού σύμφωνα με απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης.
 
==Δείτε επίσης==
Anonymous user