Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Συζήτηση:Χρήστος Ξανθόπουλος»

μ (clean up, αντικατέστησε: |οε1 → |, =Ελληνικό → ελληνικό=ναι με τη χρήση AWB)
{{Επιχείρηση Ποδόσφαιρο |τάξη=Προς επέκταση |σπουδαιότητα=χαμηλή |ελληνικό=ναι}}
 
== Τεκμηρίωση και εγκυκλοπαιδικότητα ==
 
[[Χρήστης:Steliosxan|Steliosxan]] και [[Χρήστης:Up2TheStage|Up2TheStage]], γεια σας. Το συγκεκριμένο λήμμα πάσχει στα σημεία:
 
* η μόνη χρησιμοποιούμενη πηγή ([http://www.xanthopoulos.club/p/blog-page.html?m=1 xanthopoulos.club]) είναι μπλογκ και –κυρίως– αυτοαναφορική (δείτε [https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1:%CE%95%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1#.CE.91.CE.BE.CE.B9.CF.8C.CF.80.CE.B9.CF.83.CF.84.CE.B5.CF.82_.CF.80.CE.B7.CE.B3.CE.AD.CF.82 ''Αξιόπιστες πηγές''] και με την ευκαιρία όλη την οδηγία [[Βικιπαίδεια:Επαληθευσιμότητα]]). Εννοείται ότι δεν μπορούσε να παραμείνει.
* ακόμη όμως και βάσει των στοιχείων που αυτή περιλάμβανε, δεν δικαιολογείται ο ισχυρισμός ότι ο παίκτης σημείωσε περισσότερα από 250 γκολ σε όλες τις κατηγορίες
* από τις παραπομπές [http://www.rsssf.com/tablesg/grk80.html] και [http://www.rsssf.com/tablesg/grk81.html] που μόλις τοποθετήθηκαν στο λήμμα, προκύπτει ότι για την Παναχαϊκή αγωνίστηκε όντως από το 1979, αλλά επί 2 αντί 3 χρόνια και πετυχαίνοντας στο πρωτάθλημα 4 γκολ, όχι 19
* επίσης, στον Εθνικό πήγε το 1981 αντί το 1982 και σκόραρε μία φορά, όχι 18 ([http://www.rsssf.com/tablesg/grk82.html]). Σημειωτέον ότι όπως αναφέρεται στο τέλος του κουτιού πληροφοριών, σε αυτό πρέπει να αναγράφονται συμμετοχές/γκολ αποκλειστικά σε αγώνες πρωταθλήματος (αν κι η διαφορά των 5 γκολ έναντι των 37 δεν καλύπτεται ούτε από το κύπελλο και μάλλον ούτε από φιλικά).
* η παραπάνω χρονική διαδοχή (1979-80 και 1980-81 Παναχαϊκή, 1981-82 Εθνικός) συμφωνεί με την προϋπάρχουσα πληροφορία στο λήμμα ότι όταν μετά από ένα χρόνο στον Λεβαδειακό (1982-83) πήγε στον Ιωνικό, αυτός είχε [http://www.rsssf.com/tablesg/grk2hist.html#83 μόλις υποβιβαστεί στη Γ΄ Εθνική]. Άρα ο Ξανθόπουλος έπαιξε εκεί το διάστημα 1983 με 1986, αντί 1984 με 1987, με δύο χρονιές στη Γ΄ Εθνική και μία στη Β΄, όχι αντίστροφα (καθώς ο Ιωνικός [https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%84_%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%BF%CF%85_%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CF%8E%CE%BD_1984-1985#.CE.9D.CF.8C.CF.84.CE.B9.CE.BF.CF.82_.CE.8C.CE.BC.CE.B9.CE.BB.CE.BF.CF.82 προβιβάστηκε την ενδιάμεση 1984-85]).
* τα προηγούμενα διορθώθηκαν στο λήμμα, ενώ λόγω έλλειψης άλλων πηγών δεν μεταβλήθηκε η καριέρα από το 1987 και μετά. Κάτι που σημαίνει ότι σε αυτήν υπάρχει ένα κενό για την αγωνιστική περίοδο 1986-87.
 
Πέραν και πάνω από όλα τα προηγούμενα, για τον Ξανθόπουλο θα υπάρξει σοβαρότατο ζήτημα εγκυκλοπαιδικότητας ([[Βικιπαίδεια:Εγκυκλοπαιδικότητα]]) εάν δεν τεκμηριωθούν τρία από τα σημεία που έχουν σημανθεί:
* 159 συμμετοχές Β΄ Εθνικής με την Προοδευτική
* ανάμεσα στους πρώτους σκόρερ του συλλόγου (ανεξαρτήτως εάν ζουν)
* βράβευση από UNESCO (αρκεί βέβαια να αφορά στο ποδόσφαιρο).
Και ακόμη καλύτερα να βρεθούν περισσότερα για τη στοιχειοθέτηση εγκυκλοπαιδικότητας. --[[Χρήστης:Στέλιος Πετρουλάκης|Στέλιος Πετρουλάκης]] ([[Συζήτηση χρήστη:Στέλιος Πετρουλάκης|συζήτηση]]) 10:29, 21 Φεβρουαρίου 2017 (UTC)
10.942

επεξεργασίες