Άνοιγμα κυρίου μενού

Αλλαγές

1.042 bytes προστέθηκαν ,  πριν από 1 έτος
καμία σύνοψη επεξεργασίας
 
==Ιστορία==
ΑρχικάΟ ήταν902 τηλεοπτικόςTV σταθμόςξεκίνησε τουνα [[Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας|ΚΚΕ]] και εξέπεμψελειτουργεί για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 1990, αλλάεντελώς παράνομα χωρίς να λάβει αρχικά άδεια λειτουργίας και ήταν αποκλειστικά τηλεοπτικός σταθμός του [[Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας|ΚΚΕ]]. οιΟι πρώτες του εκπομπές πραγματοποιήθηκαν τον Φεβρουάριο του 1991 με τις μεταδόσεις από το 13ο συνέδριο του κόμματος ενώ μετεδίδε το πλήρες πρόγραμμά του από το 1992. Το όνομά του το είχε λάβει από την εκπομπή του [[902 Αριστερά|ομότιτλου ραδιοφωνικού σταθμού]].
 
==Πρόγραμμα==
Το πρόγραμμά του περιελάμβανε εκπομπές γύρω από το [[Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας|ΚΚΕ]], δελτία ειδήσεων, ενημερωτικές εκπομπές επικεντρωμένες γύρω από το κόμμα, παιδικά προγράμματα (Ρωσικής και Πολωνικής παραγωγής, όπως ο Μπόλεκ και ο Λόλεκ) και ταινίες ξένης παραγωγής (κυρίως Ρωσικής και Πολωνικής παραγωγής, σχετικά με το έπος του 1940) και τηλεπωλήσεις.
 
==Διαθεσιμότητα==
Από το ξεκίνημά του, εξέπεμπε στη συχνότητα 61 UHF από τον [[Υμηττός|Υμηττό]] και ήταν το μοναδικό κανάλι που συνέχισε την αναλογική του εκπομπή (ενώ οι υπόλοιποι σταθμοί διέκοψαν το σήμα τους στις 20 Ιουλίου 2012 και η ΕΡΤ αντίστοιχα στις 17 Αυγούστου) μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου 2012 όπου διεκόπη η λειτουργία του λόγω οικονομικών προβλημάτων. Όμως στις 8 Ιανουαρίου 2013, εξαιτίας πιέσεων ότι θα του αφαιρεθεί η άδεια πανελλαδικής εμβέλειας, ο σταθμός επαναλειτούργησε μέσω του δορυφόρου ''Hellas Sat 39E'' σε όλη την [[Ελλάδα]].
 
Σχεδόν δύο μήνες μετά (2 Μαρτίου) το πρόγραμμα του ξεκίνησε να προβάλλεται μέσω της [[Digea]] στις περιοχές που έβλεπαν μόνο ψηφιακό σήμα και αναλογικά στα κέντρα εκπομπής όπου δεν έχουν έως σήμερα ψηφιακό σήμα. Παράλληλα, εξέπεμπε και από την [[Πάρνηθα]] στη συχνότητα 28 UHF μέχρι την 1η Αυγούστου 2014, όταν άλλαξαν οι πομποί από αναλογικοί σε ψηφιακοί, ενώ ο σταθμός είχε ήδη μετεξελιχθεί σεστο [[Epsilon TV]].
 
===Δορυφορικά===
 
====Εξαγορά και κλείσιμο====
Στις 31 Ιουλίου 2013, ο ραδιοτηλεοπτικός 902 πουλήθηκε στην κυπριακή ''A-Orizon Media Ltd.'' με έδρα την [[Λεμεσός|Λεμεσό]], με τον όρο ότι ο αγοραστής δεν θα μεταβίβαζε με κανέναν τρόπο την εταιρεία σε οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα.<ref>{{cite web|url=http://www.skai.gr/news/culture/article/239615/kupriaki-etaireia-agorase-ton-902/|title=Κυπριακή εταιρεία αγόρασε τον 902}}</ref><ref>{{cite web|url=https://opencorporates.com/companies/cy/HE267717|title=A-ORIZON MEDIA LTD|publisher=OpenCorporates.com}}</ref><ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/76%CE%935%CE%99%CE%9C%CE%95-23%CE%9F|title=Απόφαση Αριθ. 42/24.2.2014|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=24 Φεβρουαρίου 2014|accessdate=2 Σεπτεμβρίου 2014}}</ref> για το στήσιμο του [[Epsilon TV]] και του E-Radio αντίστοιχα, ο οποίος με τη σειρά του, πουλήθηκε πέντε μήνες αργότερα στην ''Παρά Ένα Εκδόσεις-Υπηρεσίες Διαδικτύου Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε.''<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%A8%CE%A9%CE%98%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A6%CE%9B3|title=Απόφαση Αριθ. 311/8.9.2014|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=8 Σεπτεμβρίου 2014|accessdate=19 Σεπτεμβρίου 2014}}</ref> για το στήσιμο του [[Παραπολιτικά 90.1 FM|Παραπολιτικά FM]]. Εκείνη την περίοδο, μεταβλήθηκε ο διακριτικός τίτλος του φορέα σε ''E-Radio TV'' ενώ το κανάλι μεταφέρθηκε στο [[Μαρούσι]].<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8HrWp6VkYB5znMRVjyfnPUeJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX2p_AAkTtwULwLoa2lHwKyJcxHR-sbfPUo1qGLDVhf95|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1872/2014|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=26 Φεβρουαρίου 2014}}</ref>Με την πώληση της Ραδιοτηλεοπτικής, οι εργαζόμενοι δεν πετάχτηκαν στον δρόμο. Πληρώθηκαν και πήραν τις αποζημιώσεις τους κανονικά, σε αντίθεση με τους εργαζόμενους όσων άλλων καναλιών που έκλεισαν από οικονομικά προβλήματα (όπως οι σταθμοί Alter, Tempo κλπ).
 
==Λογότυπα==
Ανώνυμος χρήστης