Άνοιγμα κυρίου μενού

Αλλαγές

393 bytes προστέθηκαν ,  πριν από 1 έτος
καμία σύνοψη επεξεργασίας
 
====Εξαγορά και κλείσιμο====
Στις 31 Ιουλίου 2013, ο ραδιοτηλεοπτικός 902 πουλήθηκε στην κυπριακή ''A-Orizon Media Ltd.'' με έδρα την [[Λεμεσός|Λεμεσό]], με τον όρο ότι ο αγοραστής δεν θα μεταβίβαζε με κανέναν τρόπο την εταιρεία σε οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα,<ref>{{cite web|url=http://www.skai.gr/news/culture/article/239615/kupriaki-etaireia-agorase-ton-902/|title=Κυπριακή εταιρεία αγόρασε τον 902}}</ref><ref>{{cite web|url=https://opencorporates.com/companies/cy/HE267717|title=A-ORIZON MEDIA LTD|publisher=OpenCorporates.com}}</ref><ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/76%CE%935%CE%99%CE%9C%CE%95-23%CE%9F|title=Απόφαση Αριθ. 42/24.2.2014|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=24 Φεβρουαρίου 2014|accessdate=2 Σεπτεμβρίου 2014}}</ref> με τους σταθμούς να μετονομάζονται σε [[epsilontv]] και E-Radio αντίστοιχα. Ωστόσο, ο δεύτερος πουλήθηκε πέντε μήνες αργότερα στην ''Παρά Ένα Εκδόσεις-Υπηρεσίες Διαδικτύου Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε.''<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%A8%CE%A9%CE%98%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A6%CE%9B3|title=Απόφαση Αριθ. 311/8.9.2014|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=8 Σεπτεμβρίου 2014|accessdate=19 Σεπτεμβρίου 2014}}</ref> για το στήσιμο του [[Παραπολιτικά 90.1 FM|Παραπολιτικά FM]]. Εκείνη την περίοδο, μεταβλήθηκε ο διακριτικός τίτλος του φορέα σε ''E-Radio TV'' ενώ το κανάλι μεταφέρθηκε στο [[Μαρούσι]].<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8HrWp6VkYB5znMRVjyfnPUeJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX2p_AAkTtwULwLoa2lHwKyJcxHR-sbfPUo1qGLDVhf95|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1872/2014|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=26 Φεβρουαρίου 2014}}</ref>Ωστόσο και ο πρώτος πουλήθηκε πέντε χρόνια αργότερα στον Όμιλο επιχειρήσεων του Ιβάν Σαββίδη.
 
Με την πώληση της Ραδιοτηλεοπτικής που έγινε επίσημα στις 31 Ιουλίου 2013, οι εργαζόμενοι δεν πετάχτηκαν στον δρόμο. Πληρώθηκαν και πήραν τις αποζημιώσεις τους κανονικά, σε αντίθεση με τους εργαζόμενους όσων άλλων καναλιών που έκλεισαν από οικονομικά προβλήματα (όπως οιέγινε σταθμοίμε τις περιπτώσεις των τριών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας [[Alter Channel|Alter]], [[Tempo κ.λπ.TV|Tempo]], και [[Mega Channel|Mega]]).
 
==Λογότυπα==
Ανώνυμος χρήστης