Άνοιγμα κυρίου μενού

Αλλαγές

1.052 bytes προστέθηκαν ,  πριν από 1 έτος
καμία σύνοψη επεξεργασίας
====Εξαγορά και κλείσιμο====
Στις 31 Ιουλίου του 2013, ο ραδιοτηλεοπτικός 902 πουλήθηκε στην κυπριακή ''A-Orizon Media Ltd.'' με έδρα την [[Λεμεσός|Λεμεσό]], με τον όρο ότι ο αγοραστής δεν θα μεταβίβαζε με κανέναν τρόπο την εταιρεία σε οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα,<ref>{{cite web|url=http://www.skai.gr/news/culture/article/239615/kupriaki-etaireia-agorase-ton-902/|title=Κυπριακή εταιρεία αγόρασε τον 902}}</ref><ref>{{cite web|url=https://opencorporates.com/companies/cy/HE267717|title=A-ORIZON MEDIA LTD|publisher=OpenCorporates.com}}</ref><ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/76%CE%935%CE%99%CE%9C%CE%95-23%CE%9F|title=Απόφαση Αριθ. 42/24.2.2014|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=24 Φεβρουαρίου 2014|accessdate=2 Σεπτεμβρίου 2014}}</ref> με τους σταθμούς να μετονομάζονται σε Epsilon TV και E-Radio αντίστοιχα. Ωστόσο, ο δεύτερος πουλήθηκε πέντε μήνες αργότερα στην ''Παρά Ένα Εκδόσεις-Υπηρεσίες Διαδικτύου Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε.''<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%A8%CE%A9%CE%98%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A6%CE%9B3|title=Απόφαση Αριθ. 311/8.9.2014|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=8 Σεπτεμβρίου 2014|accessdate=19 Σεπτεμβρίου 2014}}</ref> για το στήσιμο του [[Παραπολιτικά 90.1 FM]]. Εκείνη την περίοδο, μεταβλήθηκε ο διακριτικός τίτλος του φορέα σε ''E-Radio TV'' ενώ το κανάλι μεταφέρθηκε στο [[Μαρούσι]].<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8HrWp6VkYB5znMRVjyfnPUeJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX2p_AAkTtwULwLoa2lHwKyJcxHR-sbfPUo1qGLDVhf95|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1872/2014|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=26 Φεβρουαρίου 2014}}</ref> Ωστόσο και ο πρώτος σταθμός πωλήθηκε τέσσερα χρόνια αργότερα στην ''Dimera Media Investments'' συμφερόντων του επιχειρηματία [[Ιβάν Σαββίδης|Ιβάν Σαββίδη]] και ένα χρόνο μετά, στις 24 Οκτωβρίου 2018 το Epsilon TV αντικαταστάθηκε από το [[Open TV]].
 
==Αποζημίωση==
Με την πώληση της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. που έγινε επίσημα στις 31 Ιουλίου 2013, οι εργαζόμενοι του τηλεοπτικού σταθμού 902 TV, οι οποίοι έμειναν ξαφνικά άνεργοι δεν πετάχτηκαν στον δρόμο. Πληρώθηκαν και πήραν τις αποζημιώσεις τους κανονικά, σε αντίθεση με τους εργαζόμενους όσων άλλων καναλιών που έκλεισαν από οικονομικά προβλήματα. Κάτι που δυστυχώς έγινε με τις περιπτώσεις των τριών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας, πρώτα με το [[Tempo TV]], το 2002, μετέπειτα με το [[Alter Channel]], το 2012, αλλά και πρόσφατα το 2018 με τον μεγαλύτερο ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό της χώρας [[Mega Channel]].
 
==Λογότυπα==
Ανώνυμος χρήστης