Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΑΡΤ (τηλεοπτικός σταθμός)»

καμία σύνοψη επεξεργασίας
Ξεκίνησε την λειτουργία του το Μάρτιο του 1990. Ο σταθμός με γοργά βήματα σχεδόν από το ξεκίνημά του μέχρι και το 2010, είχε ξεπεράσει κάθε γνωστό όριο, άρχισε να επεκτείνει, εντελώς παράνομα, την εμβέλειά του πανελλαδικά μέχρι το 2014, όπου κάλυπτε σχεδόν όλη την Ελληνική επικράτεια, μέσω της [[Digea]]<ref>{{cite web|url=https://digitaltvinfo.gr/news/news/item/331|title=Η απόφαση για το ΑΡΤ TV υπερβαίνει τα όρια…|date=2013-05-27|publisher=digitaltvinfo.gr}}</ref> και ο οποίος εκπέμπει δορυφορικά (μέσω του [[Hellas Sat]] 2). Ωστόσο, από την 1η Απριλίου 2018, υποχρεώθηκε ο σταθμός να περιορίσει την «εθνική εμβέλεια» που διέθετε, και άρχισε να εκπέμπει μόνο στην Περιφερειακή Ζώνη 9 (Αττική, Αργοσαρωνικός και Νότια Εύβοια), μιας και είναι επίσημα περιφερειακός.<ref name="diavgeia">{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/737%CE%A6%CE%99%CE%9C%CE%95-9%CE%A1%CE%99|title=Απόφαση Αριθ. 7/2018|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=20 Φεβρουαρίου 2018|accessdate=28 Φεβρουαρίου 2018}}</ref>
 
Παρά τον περιορισμό της εκπομπής του σταθμού, εντός της Αττικής, ο σταθμός συνέχισε την εκπομπή σε εθνικό επίπεδο, μεταδίδοντας το πρόγραμμα του, μέσα από περιφερειακά κανάλια δορυφόρουςτης επαρχίας, συνάποντας συνεργασίασυνεργασίες. μεΤο τουςΑΡΤ σταθμούςκατηγορείται για ενδεχόμενη παραβίαση των διατάξεων περί της μη αποστολής εκζητηθέντων στοιχείων, και πιθανή παραβίαση διατάξεων περί δικτύωσης και από τον Απρίλιο του 2018, συνεχίζει να εκπέμπει στην Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, την Κεντρική Μακεδονία, την Πελοπόννησο, την Θεσσαλία, την Στερεά Ελλάδα και το Νοτιοανατολικό Αιγαίο μέσα από τοπικά κανάλια που αναμεταδίδαν τον τηλεοπτικό σταθμό σε σχεδόν σε εικοσιτετράωρη βάση. Πρόκειται για τα έξι κανάλια: ''TV Δέλτα Δράμας'', ''Super Τηλεόραση Χαλκιδικής'', ''Ηλέκτρα TV Κορινθίας'', ''SMILE+ Λάρισας'', ''ENA Κεντρικής Ελλάδας'' και ''TV Kosmos Ρόδου'', μεταδίδονταςτα οοποία σταθμόςμαζί πρόγραμμαμε το ΑΡΤ δεν ορισμένεςέχουν ώρεςκληθεί σε αυτούςαπολογία τουςαπό το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο για «απουσία αυτονόμου προγράμματος» και «παράνομη αναμετάδοση προγράμματος». Όσο για το σταθμούςΑΡΤ, αλλάπαραπέμπεται και για «εκπομπή κατά τρόπο που προσήκει σε εικοσιτετράωρησταθμό βάσηεθνικής εμβέλειας». Ωστόσο, αυτές οι συνεργασίες λύονται οριστικά.
 
==Πρόγραμμα==
Το πρόγραμμα του σταθμού περιλαμβάνει πολλών ειδών εκπομπές (ενημερωτικές, ψυχαγωγικές, εκπομπές γύρω από το κόμμα που υποστηρίζει ο σταθμός, δηλαδή του ΛΑΟΣ και αθλητικές) καθώς και την μουσική εκπομπή ''Στυλ Ελληνικό'' (μετέπειτα ''Style GR'' νυν ''GR Express''), η οποία ήταν από τις μακροβιότερες στην Ελληνική τηλεόραση και προβάλλει Ελληνικά και ξένα βιντεοκλίπ τραγουδιών, με έμφαση στα παλαιότερα τραγούδια και κυρίως από τις δεκαετίες του '80 και του '90. Επίσης προβάλλει σε υπερβολικό τηλεοπτικό χρόνο και τηλεπωλήσεις (συνήθεις φαινόμενο που κάνουν για χρόνια οι περισσότεροι ελληνικοί περιφερειακοί σταθμοί, για να καλύψουν το πρόγραμμά τους).<ref>{{cite web|url=https://www.tovima.gr/2008/11/24/culture/i-elliniki-tv-sto-telos-toy-aiwna/|title=Η ελληνική TV στο τέλος του αιώνα|accessdate=2019-10-12|website=[[Το Βήμα]]|publisher=Άλτερ Έγκο|quote=Στα περιφερειακά κανάλια, όπως τα TV Magic, Telecity, GTV, έχουν τις δικές τους κωμικές σειρές που ονομάζουν Infomercials, δηλαδή διαφημίσεις που κρατάνε μία ώρα και κυρίες που ερμηνεύουν πάνω από χαλιά, κατσαρόλες, μαξιλαροθήκες, πετσέτες, τάπερ, αντίκες ή μηχανήματα που φτιάχνουν γύρο για σουβλάκια.|first=Γιώργος|last=Πανόπουλος}}</ref>
 
==Τηλεοπτικές άδειες==
Στις 10 Σεπτεμβρίου 1993 αρχικά νομιμοποιήθηκε η λειτουργία του καναλιού βάσει της 19230/Ε αδείας τοπικής εμβέλειας στην περιοχή της [[Αττική]]ς.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8wW7qhix580h5MXD0LzQTLf7MGgcO23N88knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIubkSUSFAs2vLyNsrMOwbaf_T2FC0TPQQusgiOozOjOvg|title=ΦΕΚ B 713/1993|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=10 Σεπτεμβρίου 1993}}</ref> Ωστόσο, ο σταθμός από το ξεκίνημά του εκπέμπει και από περιοχές εκτός [[Αττική]]ς, παρόλο που δεν έχει λάβει την ειδική άδεια για τεχνική δικτύωση προκειμένου να μεταδοθεί πανελλαδικά. Την 3η Μαρτίου 1998 χορηγείται η 4785/Ι απόφαση του [[Υπουργείο Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης|Υπουργείου Τύπου]] στην οποία αναφέρεται ξανά ως τοπικός τηλεοπτικός σταθμός του νομού [[Αττική]]ς.
 
Ωστόσο, από τα μέσα του 2013 θεωρούνταν ως σταθμός πανελλαδικής εμβέλειας.<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%95%CE%9D%CE%9D%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A1%CE%A1%CE%9A|title=Απόφαση Αριθ. 241/20.5.2013|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=20 Μαΐου 2013|accessdate=22 Μαΐου 2013}}</ref> Στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες πανελλαδικής εμβέλειας τον Ιούλιο του 2016 το κανάλι τέθηκε εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας για τυπικούς λόγους.<ref>{{Cite web|url=https://www.kathimerini.gr/866744/article/epikairothta/ellada/ektos-diagwnismoy-gia-tis-thleoptikes-adeies-to-art-toy-g-karatzaferh|title=Εκτός διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες το ΑΡΤ του Γ. Καρατζαφέρη|date=8 Ιουλίου 2016|website=kathimerini.gr|publisher=[[Η Καθημερινή]]|accessdate=3 Αυγούστου 2016}}</ref> Ωστόσο, από την 1η Απριλίου του 2018, ο σταθμός εκπέμπει περιφερειακά στην Αττική, στον Αργοσαρωνικό, στην Εύβοια και στις Κυκλάδες<ref name="diavgeia"/> ενώ 25 μέρες μετά (στις 26) ξεκίνησε να εκπέμπει στην υπόλοιπη Ελλάδα για έναν ολόκληρο μήνα μόνο μία κάρτα που ενημερώνει το κοινό για την τροποποίηση της εκπομπής του σήματός του.
 
==Ιδιοκτησία==
Τον Φεβρουάριο του 2014 προστέθηκε στο καταστατικό της επιχείρησης, η δημιουργία σχολής δημοσιογραφίας, ονόματι ''ΑΡΤ Σπουδές ΜΜΕ, Κέντρο Σπουδών Επικοινωνίας''<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8eXNC2Lvs-qrNZ8op6Z_wSuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXz6SmCtGMhzxPkyPAgHtoVixaRlFQ1wLctB9tYEAXEL8|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 5050/2014|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=28 Μαΐου 2014}}</ref><ref>{{cite news|title=Τροποποίηση Καταστατικού "City News Α.Ε."|url=https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=196931|accessdate=28 Μαΐου 2014|newspaper=[[Γενικό Εμπορικό Μητρώο]]|date=13 Φεβρουαρίου 2014}}</ref> ενώ δέκα μήνες μετά ο ΛΑΟΣ επαναπώλησε το τηλεοπτικό κανάλι στη ''City News Α.Ε.''<ref>[http://www.typologies.gr/%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%84-tv-%CF%83%CF%84%CE%B7-city-news/ Πωλητήριο από τον ΛΑΟΣ του ΑΡΤ TV στη City News]</ref><ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/70%CE%998%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A4%CE%A3%CE%A5|title=Απόφαση Αριθ. 194/3.6.2015|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=3 Ιουνίου 2015|accessdate=24 Ιουνίου 2015}}</ref> της οποίας το 49,43% του μετοχικού κεφαλαίου κατέχει ο [[Γιώργος Καρατζαφέρης]] ενώ το υπόλοιπο 50,57% κατέχει ο γιος του, Γιάννης.<ref>{{cite web|url=https://www.esr.gr/wp-content/uploads/tvtp.xls|title=Πίνακας Νομίμως Λειτουργούντων Τηλεοπτικών Σταθμών Περιφερειακής Εμβέλειας (Excel αρχείο) φάκελος 131|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]}}</ref><ref>{{cite web|url=https://www.esr.gr/wp-content/uploads/tv_metox.xls|title=Μετοχική Σύνθεση Τηλεοπτικών Σταθμών (Excel αρχείο) φάκελος 131|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]}}</ref> Αρχικά πρόεδρος του καναλιού είχε αναλάβει ο [[Γιώργος Καρατζαφέρης]]<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8cHFJddP1Ek55MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtcHX4WkoGJJNSt1Nu6PvHTyZ5e89kjI83HZ4uP1VHSmQ|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 142/1993|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=15 Ιανουαρίου 1993}}</ref> ενώ μετέπειτα ανέλαβε ο γιος του, Γιάννης, μέχρι τα τέλη του 2002.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGW8w3YEhDyt3dtvSoClrL8-11WGLkYj8Z_zJjLAILKFuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX4xNxPvyLHeJfUYvK50oQtKPFSO0Iwxj6m1tU8QM-VsL|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1044/1996|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=8 Μαρτίου 1996}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEWFzYWFtEvQndtvSoClrL8LNomXabbWry4ndCieBbLVuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX1NTil0hQutM_z3t549KYCBUmitL16d42rc_2WmPirHt|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1533/1997|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=14 Απριλίου 1997}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEWFzYWFtEvQndtvSoClrL8FS-QKXMzjR5_zJjLAILKFuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX3LceP566UJXNnYlJ-dHj6wJTGFsgyYdY5FSC0ZAivnH|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8204/1997|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=24 Νοεμβρίου 1997}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEeWRs27M2niXdtvSoClrL80blZlOLtGqwliYHTRwL0-OJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX7VpT9SF_TXppcjtkkO5bePxbVzepfqhQySj6FFoe7qX|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 7395/1998|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=17 Σεπτεμβρίου 1998}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEtf2Ep4n9LfndtvSoClrL8FS-QKXMzjR4liYHTRwL0-OJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX7QEtdpM2VaxMDMrWkKF25Xtnod1mWZyQxbykPI--MAb|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8205/2000|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=6 Σεπτεμβρίου 2000}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHghqNAYvmYB3dtvSoClrL8dCFmyIkdsjofP1Rf9veiteJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXw_1GZLqO52v3rEEEOJ__IDYV9VSc1AHJVd1mvc-7ykF|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8946/2002|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=27 Αυγούστου 2002}}</ref>
 
==Επικρίσεις==
==Πρόγραμμα==
Ο Σταθμός έχει κατηγορηθεί πολλές φορές.
Το πρόγραμμα του σταθμού περιλαμβάνει πολλών ειδών εκπομπές (ενημερωτικές, ψυχαγωγικές, εκπομπές γύρω από το κόμμα που υποστηρίζει ο σταθμός, δηλαδή του ΛΑΟΣ και αθλητικές) καθώς και την μουσική εκπομπή ''Στυλ Ελληνικό'' (μετέπειτα ''Style GR'' νυν ''GR Express''), η οποία ήταν από τις μακροβιότερες στην Ελληνική τηλεόραση και προβάλλει Ελληνικά και ξένα βιντεοκλίπ τραγουδιών, με έμφαση στα παλαιότερα τραγούδια και κυρίως από τις δεκαετίες του '80 και του '90. Επίσης προβάλλει σε υπερβολικό τηλεοπτικό χρόνο και τηλεπωλήσεις (συνήθεις φαινόμενο που κάνουν για χρόνια οι περισσότεροι ελληνικοί περιφερειακοί σταθμοί, για να καλύψουν το πρόγραμμά τους).<ref>{{cite web|url=https://www.tovima.gr/2008/11/24/culture/i-elliniki-tv-sto-telos-toy-aiwna/|title=Η ελληνική TV στο τέλος του αιώνα|accessdate=2019-10-12|website=[[Το Βήμα]]|publisher=Άλτερ Έγκο|quote=Στα περιφερειακά κανάλια, όπως τα TV Magic, Telecity, GTV, έχουν τις δικές τους κωμικές σειρές που ονομάζουν Infomercials, δηλαδή διαφημίσεις που κρατάνε μία ώρα και κυρίες που ερμηνεύουν πάνω από χαλιά, κατσαρόλες, μαξιλαροθήκες, πετσέτες, τάπερ, αντίκες ή μηχανήματα που φτιάχνουν γύρο για σουβλάκια.|first=Γιώργος|last=Πανόπουλος}}</ref>
 
==Τηλεοπτικές άδειες==
Στις 10 Σεπτεμβρίου 1993 αρχικά νομιμοποιήθηκε η λειτουργία του καναλιού βάσει της 19230/Ε αδείας τοπικής εμβέλειας στην περιοχή της [[Αττική]]ς.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8wW7qhix580h5MXD0LzQTLf7MGgcO23N88knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIubkSUSFAs2vLyNsrMOwbaf_T2FC0TPQQusgiOozOjOvg|title=ΦΕΚ B 713/1993|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=10 Σεπτεμβρίου 1993}}</ref> Ωστόσο, ο σταθμός από το ξεκίνημά του εκπέμπει και από περιοχές εκτός [[Αττική]]ς, παρόλο που δεν έχει λάβει την ειδική άδεια για τεχνική δικτύωση προκειμένου να μεταδοθεί πανελλαδικά. Την 3η Μαρτίου 1998 χορηγείται η 4785/Ι απόφαση του [[Υπουργείο Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης|Υπουργείου Τύπου]] στην οποία αναφέρεται ξανά ως τοπικός τηλεοπτικός σταθμός του νομού [[Αττική]]ς.
 
Ωστόσο, από τα μέσα του 2013 θεωρούνταν ως σταθμός πανελλαδικής εμβέλειας.<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%95%CE%9D%CE%9D%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A1%CE%A1%CE%9A|title=Απόφαση Αριθ. 241/20.5.2013|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=20 Μαΐου 2013|accessdate=22 Μαΐου 2013}}</ref> Στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες πανελλαδικής εμβέλειας τον Ιούλιο του 2016 το κανάλι τέθηκε εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας για τυπικούς λόγους.<ref>{{Cite web|url=https://www.kathimerini.gr/866744/article/epikairothta/ellada/ektos-diagwnismoy-gia-tis-thleoptikes-adeies-to-art-toy-g-karatzaferh|title=Εκτός διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες το ΑΡΤ του Γ. Καρατζαφέρη|date=8 Ιουλίου 2016|website=kathimerini.gr|publisher=[[Η Καθημερινή]]|accessdate=3 Αυγούστου 2016}}</ref> Ωστόσο, από την 1η Απριλίου του 2018, ο σταθμός εκπέμπει περιφερειακά στην Αττική, στον Αργοσαρωνικό, στην Εύβοια και στις Κυκλάδες<ref name="diavgeia"/> ενώ 25 μέρες μετά (στις 26) ξεκίνησε να εκπέμπει στην υπόλοιπη Ελλάδα για έναν ολόκληρο μήνα μόνο μία κάρτα που ενημερώνει το κοινό για την τροποποίηση της εκπομπής του σήματός του.
 
==Λογότυπα==
Ανώνυμος χρήστης