Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΑΡΤ (τηλεοπτικός σταθμός)»

καμία σύνοψη επεξεργασίας
Ξεκίνησε την λειτουργία του το Μάρτιο του 1990. Ο σταθμός με γοργά βήματα σχεδόν από το ξεκίνημά του μέχρι και το 2010, είχε ξεπεράσει κάθε γνωστό όριο, άρχισε να επεκτείνει, εντελώς παράνομα, την εμβέλειά του πανελλαδικά μέχρι το 2014, όπου κάλυπτε σχεδόν όλη την Ελληνική επικράτεια, μέσω της [[Digea]]<ref>{{cite web|url=https://digitaltvinfo.gr/news/news/item/331|title=Η απόφαση για το ΑΡΤ TV υπερβαίνει τα όρια…|date=2013-05-27|publisher=digitaltvinfo.gr}}</ref> και ο οποίος εκπέμπει δορυφορικά (μέσω του [[Hellas Sat]] 2). Ωστόσο, από την 1η Απριλίου 2018, υποχρεώθηκε ο σταθμός να περιορίσει την «εθνική εμβέλεια» που διέθετε, και άρχισε να εκπέμπει μόνο στην Περιφερειακή Ζώνη 9 (Αττική, Αργοσαρωνικός και Νότια Εύβοια), μιας και είναι επίσημα περιφερειακός.<ref name="diavgeia">{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/737%CE%A6%CE%99%CE%9C%CE%95-9%CE%A1%CE%99|title=Απόφαση Αριθ. 7/2018|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=20 Φεβρουαρίου 2018|accessdate=28 Φεβρουαρίου 2018}}</ref>
 
Παρά τον περιορισμό της εκπομπής του σταθμού, εντός της Αττικής, ο σταθμός συνέχισε την εκπομπή σε εθνικό επίπεδο, μεταδίδοντας το πρόγραμμα του, μέσα από περιφερειακά κανάλια της επαρχίας, συνάπονταςσυνάπτοντας συνεργασίες. Το ΑΡΤ κατηγορείται για ενδεχόμενη παραβίαση των διατάξεων περί της μη αποστολής εκζητηθέντων στοιχείων, και πιθανή παραβίαση διατάξεων περί δικτύωσης και από τον Απρίλιο του 2018, συνεχίζει να εκπέμπει στην Ανατολική Μακεδονία- και Θράκη, την Κεντρική Μακεδονία, την Πελοπόννησο, την Θεσσαλία, την Στερεά Ελλάδα και το Νοτιοανατολικό Αιγαίο μέσα από τοπικά κανάλια που αναμεταδίδαναναμετέδιδαν τον τηλεοπτικό σταθμό σε σχεδόν σε εικοσιτετράωρη βάση. Πρόκειται για τα έξι κανάλια: ''TV Δέλτα Δράμας'' (μετέπειτα a.Epsilon), ''Super Τηλεόραση Χαλκιδικής'', ''Ηλέκτρα TV Κορινθίας'', ''SMILE+ Λάρισας'', ''ENA Κεντρικής Ελλάδας'' και ''TV Kosmos Ρόδου'', τα οποία μαζί με το ΑΡΤ δεν έχουν κληθεί σε απολογία από το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο για «απουσία αυτονόμου προγράμματος» και «παράνομη αναμετάδοση προγράμματος». Όσο για το ΑΡΤ, παραπέμπεται και για «εκπομπή κατά τρόπο που προσήκει σε σταθμό εθνικής εμβέλειας». Ωστόσο, αυτές οι συνεργασίες λύονται οριστικά.
 
==Πρόγραμμα==
 
==Τηλεοπτικές άδειες==
Στις 10 Σεπτεμβρίου 1993 αρχικά νομιμοποιήθηκε η λειτουργία του καναλιού βάσει της 19230/Ε αδείας τοπικής εμβέλειας στην περιοχή της [[Αττική]]ς.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8wW7qhix580h5MXD0LzQTLf7MGgcO23N88knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIubkSUSFAs2vLyNsrMOwbaf_T2FC0TPQQusgiOozOjOvg|title=ΦΕΚ B 713/1993|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=10 Σεπτεμβρίου 1993}}</ref> Ωστόσο, ο σταθμός από το ξεκίνημά του εκπέμπει και από περιοχές εκτός [[Αττική]]ς, παρόλο που δεν έχει λάβει την ειδική άδεια για τεχνική δικτύωση προκειμένου να μεταδοθεί πανελλαδικά. Την 3η Μαρτίου 1998 χορηγείται η 4785/Ι απόφαση του [[Υπουργείο Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης|Υπουργείου Τύπου]] στην οποία αναφέρεται ξανά ως τοπικός τηλεοπτικός σταθμός του νομού [[Αττική]]ς.
 
Ωστόσο, από τα μέσα του 2013 θεωρούνταν ως σταθμός πανελλαδικής εμβέλειας.<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%95%CE%9D%CE%9D%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A1%CE%A1%CE%9A|title=Απόφαση Αριθ. 241/20.5.2013|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=20 Μαΐου 2013|accessdate=22 Μαΐου 2013}}</ref> Στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες πανελλαδικής εμβέλειας τον Ιούλιο του 2016 το κανάλι τέθηκε εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας για τυπικούς λόγους.<ref>{{Cite web|url=https://www.kathimerini.gr/866744/article/epikairothta/ellada/ektos-diagwnismoy-gia-tis-thleoptikes-adeies-to-art-toy-g-karatzaferh|title=Εκτός διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες το ΑΡΤ του Γ. Καρατζαφέρη|date=8 Ιουλίου 2016|website=kathimerini.gr|publisher=[[Η Καθημερινή]]|accessdate=3 Αυγούστου 2016}}</ref> Ωστόσο, από την 1η Απριλίου του 2018, ο σταθμός εκπέμπει περιφερειακά στην Αττική, στον Αργοσαρωνικό, στην Εύβοια και στις Κυκλάδες<ref name="diavgeia"/> ενώ 25 μέρες μετά (στις 26) ξεκίνησε να εκπέμπει στην υπόλοιπη Ελλάδα για έναν ολόκληρο μήνα μόνο μία κάρτα που ενημερώνει το κοινό για την τροποποίηση της εκπομπής του σήματός του.
 
==Ιδιοκτησία==
Ο σταθμός ανήκει ιδιοκτησιακά στη ''City News Ανώνυμη Εταιρεία'' η οποία συστάθηκε την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 1990<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFWwnXHUzxPWXdtvSoClrL8RsC3Hh4GZnx5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtRZAWNThDMHqrMzqkxJlw_MJKYcO5CGABXGV6JDWS0kG|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 384/1990|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=21 Φεβρουαρίου 1990}}</ref> με τους εξής διακριτικούς τίτλους και σκοπούς του φορέα: ''TeleCity'' για τη δημιουργία τηλεοπτικού σταθμού, ''RadioCity'' για τη δημιουργία ραδιοφωνικού σταθμού, ''VideoCity'' για τη δημιουργία studio παραγωγής προγραμμάτων και ''CityPress'' για τη δημιουργία εκδοτικών επιχειρήσεων.
 
Δύο χρόνια μετά, τροποποιήθηκε το καταστατικό της επιχείρησης, προσθέτοντας στις δραστηριότητες της την παραγωγή και διάθεση κινηματογραφικών ταινιών.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8NXIQRYq8ULt5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtYglvwsMZefA2TgNdSOR3cAvjP10IVDuKM3gO2OtAS3v|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 288/1993|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=27 Ιανουαρίου 1993}}</ref> Το 2001 καταργήθηκε από τους σκοπούς του φορέα η δημιουργία εκδοτικών επιχειρήσεων<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHgzIpqlooT4HdtvSoClrL8Aca0Ioc7UNLnMRVjyfnPUeJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX6_JcsO4ah79av1y8qU8cJOk_di8vyJE0ejlekbCtuwy|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2112/2001|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=10 Απριλίου 2001}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHgzIpqlooT4HdtvSoClrL8VPBDtIYo-N5_zJjLAILKFuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX3zgTU3N1mmoLBGs667MGMtshFXXb11ICS3Qf4dyll-l|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2924/2001|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=23 Μαΐου 2001}}</ref> ενώ δύο χρόνια μετά, έγινε τροποποίηση των εξής διακριτικών τίτλων: ''Τηλεάστυ'' για τον τηλεοπτικό σταθμό, ''Ραδιοάστυ'' για τον ραδιοφωνικό σταθμό και ''Βιντεοάστυ'' για τις παραγωγές των προγραμμάτων (πιστές μεταφράσεις) ενώ καταργήθηκε η ονομασία ''CityPress''.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFalhF2BrTT7HdtvSoClrL8eWPqcY2cABctiDow6HlTE-JInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXyM9O2H8v0zN8Zx33folc8i1vviCrvyvugcomO2gJSh9|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8171/2003|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=29 Ιουλίου 2003}}</ref>
 
Το 2008 και το 2010 αντίστοιχα, το ''Τηλεάστυ'' και το ''Ραδιοάστυ'' πουλήθηκαν στο [[Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός|ΛΑ.Ο.Σ.]]<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEiICErm5tbxndtvSoClrL8Qhfx31vVvCF5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtdLVmGFRj_XcY-YnP-OlzfGf1TFnKdyUJjXNZlUa94eJ|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 456/2009|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=19 Ιανουαρίου 2009}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGYK2xFpSwMnXdtvSoClrL82FnW6UWyhsHnMRVjyfnPUeJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXzhr_NgsXf_mjir-fZsixYNIQk4I4hD_me1scPjvFeoi|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 6422/2010|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=30 Ιουνίου 2010}}</ref> ενώ δύο χρόνια μετά έγινε τροποποίηση των εξής διακριτικών τίτλων: ''ΑΡΤ - Άστυ Ραδιοτηλεόραση'' για τον τηλεοπτικό σταθμό και ''ΑΡΤ FM - Ενημέρωση'' για τον ραδιοφωνικό σταθμό.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEbA_BZxkczbHdtvSoClrL8JGD3SRQTdV79h9suNnbPq--YfIgfrTN_OYbt19F4WHQv-snlvFcqirQNK_x_ymQSUQULRXIR6RnH-FKM9uFmN-U33jyMPUZ1x8ycrwOLwcC16ZZK9UPVSamx5tll_Uli-6ceVgGARO7iyjn3hSL3P7ob8Dj3AJ-L|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 12685/2012|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=9 Νοεμβρίου 2012}}</ref>
 
Τον Φεβρουάριο του 2014 προστέθηκε στο καταστατικό της επιχείρησης, η δημιουργία σχολής δημοσιογραφίας, ονόματι ''ΑΡΤ Σπουδές ΜΜΕ, Κέντρο Σπουδών Επικοινωνίας''<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8eXNC2Lvs-qrNZ8op6Z_wSuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXz6SmCtGMhzxPkyPAgHtoVixaRlFQ1wLctB9tYEAXEL8|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 5050/2014|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=28 Μαΐου 2014}}</ref><ref>{{cite news|title=Τροποποίηση Καταστατικού "City News Α.Ε."|url=https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=196931|accessdate=28 Μαΐου 2014|newspaper=[[Γενικό Εμπορικό Μητρώο]]|date=13 Φεβρουαρίου 2014}}</ref> ενώ δέκα μήνες μετά ο ΛΑΟΣ επαναπώλησε το τηλεοπτικό κανάλι στη ''City News Α.Ε.''<ref>[http://www.typologies.gr/%CF%80%CF%89%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81%CF%84-tv-%CF%83%CF%84%CE%B7-city-news/ Πωλητήριο από τον ΛΑΟΣ του ΑΡΤ TV στη City News]</ref><ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/70%CE%998%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A4%CE%A3%CE%A5|title=Απόφαση Αριθ. 194/3.6.2015|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=3 Ιουνίου 2015|accessdate=24 Ιουνίου 2015}}</ref> της οποίας το 49,43% του μετοχικού κεφαλαίου κατέχει ο [[Γιώργος Καρατζαφέρης]] ο οποίος διετέλεσε πρόεδρος του καναλιού<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8cHFJddP1Ek55MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtcHX4WkoGJJNSt1Nu6PvHTyZ5e89kjI83HZ4uP1VHSmQ|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 142/1993|publisher=[[Εφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=15 Ιανουαρίου 1993}}</ref> ενώ το υπόλοιπο 50,57% κατέχει ο γιος του, Γιάννης ο οποίος ανέλαβε μέχρι το 2002 την προεδρία.<ref>{{cite web|url=https://www.esr.gr/wp-content/uploads/tvtp.xls|title=Πίνακας Νομίμως Λειτουργούντων Τηλεοπτικών Σταθμών Περιφερειακής Εμβέλειας (Excel αρχείο) φάκελος 131|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]}}</ref><ref>{{cite web|url=https://www.esr.gr/wp-content/uploads/tv_metox.xls|title=Μετοχική Σύνθεση Τηλεοπτικών Σταθμών (Excel αρχείο) φάκελος 131|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]}}</ref> Αρχικά πρόεδρος του καναλιού είχε αναλάβει ο [[Γιώργος Καρατζαφέρης]]<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8cHFJddP1Ek55MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtcHX4WkoGJJNSt1Nu6PvHTyZ5e89kjI83HZ4uP1VHSmQ|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 142/1993|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=15 Ιανουαρίου 1993}}</ref> ενώ μετέπειτα ανέλαβε ο γιος του, Γιάννης, μέχρι τα τέλη του 2002.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGW8w3YEhDyt3dtvSoClrL8-11WGLkYj8Z_zJjLAILKFuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX4xNxPvyLHeJfUYvK50oQtKPFSO0Iwxj6m1tU8QM-VsL|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1044/1996|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=8 Μαρτίου 1996}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEWFzYWFtEvQndtvSoClrL8LNomXabbWry4ndCieBbLVuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX1NTil0hQutM_z3t549KYCBUmitL16d42rc_2WmPirHt|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1533/1997|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=14 Απριλίου 1997}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEWFzYWFtEvQndtvSoClrL8FS-QKXMzjR5_zJjLAILKFuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX3LceP566UJXNnYlJ-dHj6wJTGFsgyYdY5FSC0ZAivnH|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8204/1997|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=24 Νοεμβρίου 1997}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEeWRs27M2niXdtvSoClrL80blZlOLtGqwliYHTRwL0-OJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX7VpT9SF_TXppcjtkkO5bePxbVzepfqhQySj6FFoe7qX|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 7395/1998|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=17 Σεπτεμβρίου 1998}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEtf2Ep4n9LfndtvSoClrL8FS-QKXMzjR4liYHTRwL0-OJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX7QEtdpM2VaxMDMrWkKF25Xtnod1mWZyQxbykPI--MAb|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8205/2000|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=6 Σεπτεμβρίου 2000}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHghqNAYvmYB3dtvSoClrL8dCFmyIkdsjofP1Rf9veiteJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXw_1GZLqO52v3rEEEOJ__IDYV9VSc1AHJVd1mvc-7ykF|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8946/2002|publisher=[[ΕφημερίςΕφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=27 Αυγούστου 2002}}</ref>
 
==Επικρίσεις==
Ο Σταθμόςσταθμός έχει κατηγορηθεί πολλές φορές. Επίσης το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο 150.000 ευρώ, για το γκάλοπ κατά του Ζακ Κωστόπουλου.
 
==Λογότυπα==
Ανώνυμος χρήστης