Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΑΡΤ (τηλεοπτικός σταθμός)»

καμία σύνοψη επεξεργασίας
Το '''ΑΡΤ''' (''Άστυ Ράδιο Τηλεόραση'') είναι ένας [[Ελλάδα|ελληνικός]] ιδιωτικός ενημερωτικός [[Κατάλογος τηλεοπτικών σταθμών της Ελλάδας|τηλεοπτικός]] σταθμός περιφερειακής εμβέλειας, που εκπέμπει στην [[Αττική]].
 
== Ιστορία ==
Ξεκίνησε την λειτουργία του το Μάρτιο του 1990. Ο σταθμός με γοργά βήματα σχεδόν από το ξεκίνημά του μέχριέως και το 2010, είχε ξεπεράσει κάθε γνωστό όριο, άρχισε να επεκτείνειεπεκτείνοντας, εντελώς παράνομα, την εμβέλειά του πανελλαδικά. Το 2013, ο σταθμός, απέκτησε αυτοδικαίως, άδεια πανελλαδικής εμβέλειας, και το 2014, κάλυπτε όλη την Ελληνική επικράτεια, μέσω της [[Digea]]<ref>{{cite web|url=https://digitaltvinfo.gr/news/news/item/331|title=Η απόφαση για το ΑΡΤ TV υπερβαίνει τα όρια…|date=2013-05-27|publisher=digitaltvinfo.gr}}</ref> καιενώ οπαράλληλα οποίοςεξέπεμπε εκπέμπεικαι δορυφορικά (μέσω του [[Hellas Sat]] 2). Ωστόσο, από την 1η Απριλίου 2018, υποχρεώθηκε ο σταθμός να περιορίσει την «εθνική εμβέλεια» που διέθετε, και άρχισε να εκπέμπει μόνο στην Περιφερειακή Ζώνη 9 (Αττική, Αργοσαρωνικός και Νότια Εύβοια), μιας και είναι επίσημα περιφερειακός.<ref name="diavgeia">{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/737%CE%A6%CE%99%CE%9C%CE%95-9%CE%A1%CE%99|title=Απόφαση Αριθ. 7/2018|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=20 Φεβρουαρίου 2018|accessdate=28 Φεβρουαρίου 2018}}</ref> Παρόλα αυτά το κανάλι είναι διαθέσιμο στην [[COSMOTE TV]], ενώ μέρος του προγράμματός του μεταδιδόταν στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη μέσω του '''TV Δέλτα Δράμας''' ''(μετέπειτα a.Epsilon)'', στην Κεντρική Μακεδονία μέσω του '''Super TV Χαλκιδικής''', στην Πελοπόννησο, την Νότια Στερεά Ελλάδα και τα Κύθηρα μέσω του '''Ηλέκτρα TV Κορινθίας''', στην Θεσσαλία και τις Σποράδες μέσω του '''SMILE+ Λάρισας''', στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα μέσω της '''ENA Κεντρικής Ελλάδας''', και στους Νομούς Σάμου και Δωδεκανήσου μέσω του '''TV Kosmos Ρόδου'''. Οι συνεργασίες, με την πάροδο των χρόνων λύονται.
 
Από την 1η Απριλίου 2018, ο σταθμός έχει εμβέλεια μόνο για τις περιοχές της Αττικής, του Αργοσαρωνικού και της Νότιας Εύβοιας. Παρόλα αυτά είναι διαθέσιμος και στους συνδρομητές της [[COSMOTE TV]], ενώ μέρος του πρόγραμμάτος του μεταδίδοταν και σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, μέσω των εξής έξι σταθμών: Στην Ανατολική Μακεδονία-Θράκη μέσω του '''TV Δέλτα Δράμας''' ''(μετέπειτα a.Epsilon, το κανάλι διέκοψε την λειτουργία του)'', Στην Κεντρική Μακεδονία μέσω του '''Super TV Χαλκιδικής''', Στην Πελοπόννησο, την Νότια Στερεά Ελλάδα και τα Κύθηρα μέσω του '''Ηλέκτρα TV Κορινθίας''', Στην Θεσσαλία και τις Σποράδες μέσω του '''SMILE+ Λάρισας''', Στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα μέσω της '''ENA Κεντρικής Ελλάδας''', και στους Νομούς Σάμου και Δωδεκανήσου μέσω του '''TV Kosmos Ρόδου'''. Οι συνεργασίες, με την πάροδο των χρόνων λύονται οριστικά.
 
==Πρόγραμμα==
 
==Τηλεοπτικές άδειες==
Στις 10 Σεπτεμβρίου 1993 αρχικά νομιμοποιήθηκε η λειτουργία του καναλιού βάσει της 19230/Ε αδείας τοπικής εμβέλειας στην περιοχή της [[Αττική]]ς.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8wW7qhix580h5MXD0LzQTLf7MGgcO23N88knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIubkSUSFAs2vLyNsrMOwbaf_T2FC0TPQQusgiOozOjOvg|title=ΦΕΚ B 713/1993|publisher=[[Εφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=10 Σεπτεμβρίου 1993}}</ref> Ωστόσο, ο σταθμός από το ξεκίνημά του εκπέμπει και από περιοχές εκτός [[Αττική]]ς, παρόλο που δεν έχει λάβει την ειδική άδεια για τεχνική δικτύωση προκειμένου να μεταδοθεί πανελλαδικά. Την 3η Μαρτίου 1998 χορηγείται η 4785/Ι απόφαση του [[Υπουργείο Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης|Υπουργείου Τύπου]] στην οποία αναφέρεται ξανά ως τοπικός τηλεοπτικός σταθμός του νομού [[Αττική]]ς. Ωστόσο, από τα μέσα του 2013 θεωρούνταν ως σταθμός πανελλαδικής εμβέλειας.<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%95%CE%9D%CE%9D%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A1%CE%A1%CE%9A|title=Απόφαση Αριθ. 241/20.5.2013|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=20 Μαΐου 2013|accessdate=22 Μαΐου 2013}}</ref> Στον διαγωνισμό για τις πανελλαδικές τηλεοπτικές άδειες τον Ιούλιο του 2016 το κανάλι τέθηκε εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας για τυπικούς λόγους.<ref>{{Cite web|url=https://www.kathimerini.gr/866744/article/epikairothta/ellada/ektos-diagwnismoy-gia-tis-thleoptikes-adeies-to-art-toy-g-karatzaferh|title=Εκτός διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες το ΑΡΤ του Γ. Καρατζαφέρη|date=8 Ιουλίου 2016|website=kathimerini.gr|publisher=[[Η Καθημερινή]]|accessdate=3 Αυγούστου 2016}}</ref> Ωστόσο, από την 1η Απριλίου του 2018, ο σταθμός εκπέμπει περιφερειακά στην Αττική, στον Αργοσαρωνικό, στην Εύβοια και στις Κυκλάδες<ref name="diavgeia"/> ενώ 25 μέρες μετά (στις 26) ξεκίνησε να εκπέμπει στην υπόλοιπη Ελλάδα για έναν ολόκληρο μήνα μόνο μία κάρτα που ενημερώνει το κοινό για την τροποποίηση της εκπομπής του σήματός του.
 
Ωστόσο, από τα μέσα του 2013 θεωρούνταν ως σταθμός πανελλαδικής εμβέλειας.<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%95%CE%9D%CE%9D%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A1%CE%A1%CE%9A|title=Απόφαση Αριθ. 241/20.5.2013|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=20 Μαΐου 2013|accessdate=22 Μαΐου 2013}}</ref> Στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες πανελλαδικής εμβέλειας τον Ιούλιο του 2016 το κανάλι τέθηκε εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας για τυπικούς λόγους.<ref>{{Cite web|url=https://www.kathimerini.gr/866744/article/epikairothta/ellada/ektos-diagwnismoy-gia-tis-thleoptikes-adeies-to-art-toy-g-karatzaferh|title=Εκτός διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες το ΑΡΤ του Γ. Καρατζαφέρη|date=8 Ιουλίου 2016|website=kathimerini.gr|publisher=[[Η Καθημερινή]]|accessdate=3 Αυγούστου 2016}}</ref> Ωστόσο, από την 1η Απριλίου του 2018, ο σταθμός εκπέμπει περιφερειακά στην Αττική, στον Αργοσαρωνικό, στην Εύβοια και στις Κυκλάδες<ref name="diavgeia"/> ενώ 25 μέρες μετά (στις 26) ξεκίνησε να εκπέμπει στην υπόλοιπη Ελλάδα για έναν ολόκληρο μήνα μόνο μία κάρτα που ενημερώνει το κοινό για την τροποποίηση της εκπομπής του σήματός του.
 
==Ιδιοκτησία==
Ο σταθμός ανήκει ιδιοκτησιακά στη ''City News Ανώνυμη Εταιρεία'' η οποία συστάθηκε την Παρασκευήστις 16 Φεβρουαρίου 1990<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFWwnXHUzxPWXdtvSoClrL8RsC3Hh4GZnx5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtRZAWNThDMHqrMzqkxJlw_MJKYcO5CGABXGV6JDWS0kG|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 384/1990|publisher=[[Εφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=21 Φεβρουαρίου 1990}}</ref> με τους εξής διακριτικούς τίτλους και σκοπούς του φορέα: ''TeleCity'' για τη δημιουργία τηλεοπτικού σταθμού, ''RadioCity'' για τη δημιουργία ραδιοφωνικού σταθμού, ''VideoCity'' για τη δημιουργία studio παραγωγής προγραμμάτων και ''CityPress'' για τη δημιουργία εκδοτικών επιχειρήσεων.
 
Δύο χρόνια μετά, τροποποιήθηκε το καταστατικό της επιχείρησης, προσθέτοντας στις δραστηριότητες της την παραγωγή και διάθεση κινηματογραφικών ταινιών.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL8NXIQRYq8ULt5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtYglvwsMZefA2TgNdSOR3cAvjP10IVDuKM3gO2OtAS3v|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 288/1993|publisher=[[Εφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=27 Ιανουαρίου 1993}}</ref> Το 2001 καταργήθηκε από τους σκοπούς του φορέα η δημιουργία εκδοτικών επιχειρήσεων<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHgzIpqlooT4HdtvSoClrL8Aca0Ioc7UNLnMRVjyfnPUeJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX6_JcsO4ah79av1y8qU8cJOk_di8vyJE0ejlekbCtuwy|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2112/2001|publisher=[[Εφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=10 Απριλίου 2001}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHgzIpqlooT4HdtvSoClrL8VPBDtIYo-N5_zJjLAILKFuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX3zgTU3N1mmoLBGs667MGMtshFXXb11ICS3Qf4dyll-l|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2924/2001|publisher=[[Εφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=23 Μαΐου 2001}}</ref> ενώ δύο χρόνια μετά, έγινε τροποποίηση των εξής διακριτικών τίτλων: ''Τηλεάστυ'' για τον τηλεοπτικό σταθμό, ''Ραδιοάστυ'' για τον ραδιοφωνικό σταθμό και ''Βιντεοάστυ'' για τις παραγωγές των προγραμμάτων (πιστές μεταφράσεις) ενώ καταργήθηκε η ονομασία ''CityPress''.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFalhF2BrTT7HdtvSoClrL8eWPqcY2cABctiDow6HlTE-JInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXyM9O2H8v0zN8Zx33folc8i1vviCrvyvugcomO2gJSh9|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 8171/2003|publisher=[[Εφημερίδα της Κυβερνήσεως]]|date=29 Ιουλίου 2003}}</ref>
 
==Επικρίσεις==
Παρά τον περιορισμό της εκπομπής του σταθμού, εντός της Αττικής, ο σταθμός συνέχισε την εκπομπή σε εθνικό επίπεδο, μεταδίδοντας το πρόγραμμα του, μέσα από περιφερειακά κανάλια της επαρχίας, συνάπτοντας συνεργασίες. Το ΑΡΤ κατηγορείται επίσης για ενδεχόμενη παραβίαση των διατάξεων περί της μη αποστολής εκζητηθέντων στοιχείων, και πιθανή παραβίαση διατάξεων περί δικτύωσης και από τον Απρίλιο του 2018, συνεχίζε να εκπέμπει στην Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, την Κεντρική Μακεδονία, την Πελοπόννησο, την Θεσσαλία, την Στερεά Ελλάδα και το Νοτιοανατολικό Αιγαίο μέσα από διάφορα τοπικά κανάλια που αναμετέδιδαν ορισμένοι σταθμοί τον τηλεοπτικό σταθμό σε σχεδόναναμετέδιδαν σε εικοσιτετράωρη βάση, και τα οποία δεν έχουν κληθεί σε απολογία από το Ραδιοτηλεοπτικό ΣυμβούλιοΕΣΡ για «απουσία αυτονόμου προγράμματος» και «παράνομη αναμετάδοση προγράμματος». Επίσης, το ΑΡΤ, παραπέμπεται και για «εκπομπή κατά τρόπο που προσήκει σε σταθμό εθνικής εμβέλειας», ενώ το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο των 150.000 ευρώ, για το γκάλοπ κατά του Ζακ Κωστόπουλου.
 
Ο σταθμός έχει κατηγορηθεί πολλές φορές. Επίσης το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο 150.000 ευρώ, για το γκάλοπ κατά του Ζακ Κωστόπουλου.
 
==Λογότυπα==
Ανώνυμος χρήστης