Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Η Καθημερινή»

55 bytes προστέθηκαν ,  πριν από 3 μήνες
καμία σύνοψη επεξεργασίας
}}
 
'''''Η Καθημερινή''''' είναι ημερήσια πολιτική και οικονομική [[εφημερίδα]] που εκδίδεται στην [[Αθήνα]]. Ιδρύθηκε από τον [[Γεώργιος Βλάχος (δημοσιογράφος)|Γεώργιο Α. Βλάχο]]. Το πρώτο φύλλο κυκλοφόρησε στις 15 Σεπτεμβρίου 1919. Μετά το θάνατό του το 1951, η εφημερίδα πέρασε στα χέρια της κόρης του [[Ελένη Βλάχου|Ελένης Βλάχου]]. Εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων, η Βλάχου πούλησε την εφημερίδα το 1987 στον Γιώργο Κοσκωτά και έγινε μέρος του εκδοτικού συγκροτήματος «Γραμμή Α.Ε.». Με την αποκάλυψη του [[Σκάνδαλο Κοσκωτά|σκανδάλου «Κοσκωτά»]], η εφημερίδα πέρασε στα χέρια του [[Α.Αριστείδης Αλαφούζος|Αριστείδη Αλαφούζου]] και σήμερα μαζί με τον [[ΣΚΑΪ|ΣΚΑΙ]], αποτελεί μέρος του μιντιακού οργανισμού της οικογένειας Αλαφούζου.
 
Στο μεγαλύτερο μέρος της μακράς πορείας της, η Καθημερινή έγινε φορέας συντηρητικών απόψεων και δεξιών πεποιθήσεων.{{εκκρεμεί παραπομπή}} Την περίοδο του εθνικού διχασμού υποστήριξε την [[Ηνωμένη Αντιπολίτευσις|Ηνωμένη Αντιπολίτευση]] του Γούναρη και το [[Λαϊκό Κόμμα]] του Π.Τσαλδάρη, αργότερα τη [[Καθεστώς της 4ης Αυγούστου|δικτατορία του Μεταξά]], μεταπολεμικά  την [[Κυβέρνηση Αλέξανδρου Παπάγου 1952|κυβέρνηση Παπάγου]] και κατά  τη μεταπολίτευση την [[Εθνική Ριζοσπαστική Ένωσις|ΕΡΕ]] (Εθνική Ριζοσπαστική Ένωση) του [[Κωνσταντίνος Καραμανλής|Κωνσταντίνου Καραμανλή]].{{εκκρεμεί παραπομπή}} Μολαταύτα, την [[Κατοχή της Ελλάδας 1941-1944|περίοδο της κατοχής]] και κατά τη  [[Χούντα των Συνταγματαρχών|δικτατορία του ΄67]]  επέδειξε σθεναρά αντίσταση απέναντι στα καταπιεστικά καθεστώτα. Σημειωτέον ότι την 21/4/1967 λόγω του Απριλιανού πραξικοπήματος η [[Ελένη Βλάχου]] διέκοψε την κυκλοφορία της εφημερίδας. Οι Απριλιανοί την πίεσαν να ξαναβγάλει την εφημερίδα αλλά εκείνη αρνήθηκε. Στις 21 Δεκεμβρίου 1967 διέφυγε στο εξωτερικό. Επέστρεψε στην Ελλάδα στις 9 Αυγούστου του 1974 μετά τη [[Μεταπολίτευση]] και την 15/9/1974 έβγαλε και πάλι την Καθημερινή. Σήμερα, αν και βρίσκεται πιο κοντά στον κεντροδεξιό χώρο, θεωρείται πολυσυλλεκτική εφημερίδα καθώς ενσωματώνει διαφορετικές πολιτικές τάσεις.
61.882

επεξεργασίες