Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «Milliyet»

Καμία αλλαγή στο μέγεθος ,  πριν από 12 έτη
μ
καμία σύνοψη επεξεργασίας
μ
μ
Στις [[6 Οκτωβρίου]] [[1980]], η οικογένεια Καρατζάν εκχώρησε την εφημερίδα στον [[Αϊντίν Ντογάν]], τον βασικό μιντιακό μεγιστάνα στην Τουρκία.
 
Από το [[1994]], η Milliyet εγκατέλειψε τη δημοσιογραφική γραμμή που ακολουθούσε επί Αμπντί Ιπεκτσί και υιοθέτησε αρθρογραφία που προσεγγίζει περισσότερο αυτήν της [[Hürriyet]]. Για παράδειγμα η διαδυκτιακήδιαδικτυακή της έκδοση περιλαμβάνει συχνά αισθησιακό υλικό από την σκανδαλοθηρική ταμπλόιντ [[The Sun]], φτάνοντας σε μεγάλο βαθμό υπερθέτησης στην καθημερινή κάλυψη, με πανομοιότυπα άρθρα και φωτογραφίες.
 
Η Milliyet εκδίδεται από την ίδια μιντιακή εταιρεία, την ''Doğan Medya'', που εκδίδει τις [[Hürriyet]] και [[Radikal]].
533

επεξεργασίες