Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «BBC Two»

7 bytes προστέθηκαν ,  πριν από 2 έτη
μ
καμία σύνοψη επεξεργασίας
(Αναίρεση έκδοσης 7055790 από τον 2A02:587:4923:5000:6CA2:3DD4:66A8:8E1B (Συζήτηση))
Ετικέτα: Αναίρεση
μ
Μέχρι να ξεκινήσει να εκπέμπει το BBC2, στη Βρετανική τηλεόραση υπήρχαν δύο κανάλια: το [[BBC One|BBC Television Service]] και το ITV. Και οι δύο οι σταθμοί είχαν ανταγωνισμό μεταξύ τους από όταν το ITV ξεκίνησε να εκπέμπει το 1955, έτσι και οι δύο σταθμοί προσέφυγαν στον λαϊκισμό για να προσεγγίσουν τους τηλεθεατές. Έτσι μία δήλωση του Pilkington, το 1962, σχετικά με το μέλλον των ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών, αναφέρει ότι το ITV δεν έχει κανένα σοβαρό πρόγραμμα. Ως εκ τούτου, αποφασίστηκε ότι ο τρίτος τηλεοπτικός σταθμός της Βρετανίας θα πρέπει να ανατεθεί στο BBC.<ref>{{cite web|url=http://www.sixtiescity.com/Television/BritishTV.htm|title=British Television up to the end of the Sixties|publisher=Sixtiescity.com|accessdate=12 Σεπτεμβρίου 2007|archiveurl=https://web.archive.org/web/20071024020910/http://www.sixtiescity.com/Television/BritishTV.htm|archivedate=24 Οκτωβρίου 2007|deadurl=yes|df=dmy-all}}</ref>
 
Πριν από την έναρξη εκπομπής του BBC2, το νέο κανάλι είχε διαφημιστεί στο BBC Television Service, το οποίο σύντομα μετονομάστηκε σε [[BBC One|BBC1]].
 
Το κανάλι ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει στις 19:20 της 20ής Απριλίου του 1964 με ένα ελαφρώς ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Ωστόσο, γύρω στις 18:45 έγινε μεγάλη διακοπή ρεύματος, εξαιτίας μιας φωτιάς που έγινε στο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, με συνέπεια το [[Κέντρο Τηλεόρασης του BBC|Κέντρο Τηλεόρασης]] και όλο το δυτικό Λονδίνο να είναι χωρίς ρεύμα. Το BBC1 μπορούσε να συνεχίσει την μετάδοσή του από τις εγκαταστάσεις του στο ''Alexandra Palace'', αλλά όλες οι προσπάθειες για την μετάδοση των νέων προγραμμάτων του νέου καναλιού απέτυχαν. Η εταιρεία Associated-Rediffusion, στην οποία είναι μέτοχος και το ITV, προσφέρθηκε να μεταδώσει το BBC2 για λογαριασμό του BBC αλλά η προσφορά απορρίφθηκε. Στις 22:00, το BBC ανακοίνωσε ότι το πρόγραμμα θα αναβληθεί μέχρι το επόμενο πρωί. Το ειδησεογραφικό κέντρο του BBC στο ''Alexandra Palace'' ήταν ανεπηρέαστο και στην πραγματικότητα εκείνο το βράδυ μεταδόθηκαν σύντομα δελτία ειδήσεων για το BBC2. Το πρώτο δελτίο μεταδόθηκε στις 19:25, ξεκινώντας με μια ανακοίνωση του δημοσιογράφου Τζέραλντ Πρίστλαντ ο οποίος ανέλαβε την παρουσίαση.<ref>{{cite web|url=http://www.starfury.demon.co.uk/bbc2launch/|title=BBC 2 Aborted Launch Night|publisher=starfury.demon.co.uk|accessdate=12 Σεπτεμβρίου 2007|archiveurl=https://web.archive.org/web/20070913032519/http://www.starfury.demon.co.uk/bbc2launch/|archivedate=13 Σεπτεμβρίου 2007|deadurl=yes|df=dmy-all}}</ref> Το BBC πίστευε ότι το συγκεκριμένο δελτίο ειδήσεων δεν γράφτηκε ποτέ στο αρχείο του BBC, αλλά μία βιντεοκασέτα ανακαλύφθηκε στις αρχές του 2003.<ref>[http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/3585041.stm BBC News Online entertainment staff - The launch night that never was]</ref>