Άνοιγμα κυρίου μενού

Αλλαγές

649 bytes αφαιρέθηκαν ,  πριν από 1 έτος
μ
 
==Ιδιοκτησία==
Το κανάλι έχει αλλάξει αρκετές φορές ιδιοκτησία στην ιστορία του. Ωστόσο, ο φορέας που διαχειρίζεταιδιαχειριζόταν το κανάλι έως σήμερατο διακοπή της λειτουργίας είναιτου ηήταν ''Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε.'' η οποία συστάθηκε στις 20 Μαρτίου 1989 με τον διακριτικό τίτλο ''[[902 Αριστερά]] στα FM'' και αποτελεί μετατροπή της ''Ν. Σταφυλίδης - Α. Καρτερός Ο.Ε.''<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFZVaaeTcpr-3dtvSoClrL8dyMWKicnj0B5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6vbKgb9LTWdiCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtSUzwe8_GtieWHMMNIbta2Q-48pKY4XNO_hoz2iJ_Z8P|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 607/1989|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=24 Μαρτίου 1989}}</ref> Στο πρώτο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, συμμετείχε ο [[Παύλος Τσίμας]] ως μέλος.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wF7YkbUtryc43dtvSoClrL8hQFXG5tFjOz3U4LPcASlceJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXynU2_U3pvGKoIZarrl7lf3h5H575K5TndyvxkRCkU1M|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2347/1992|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=16 Ιουνίου 1992}}</ref> Το 1993, χορηγείται άδεια ίδρυσης και λειτουργίας τηλεοπτικού σταθμού τοπικής εμβέλειας στην περιοχή της [[Αττική]]ς και παροχή ειδικής αδείας τεχνικής δικτύωσης για να μεταδοθεί πανελλαδικά, και έχει αριθμό πρωτοκόλλου 22414/E3/2992.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL87PrpMF6b2Sl5MXD0LzQTLf7MGgcO23N88knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuQwMiNBbRgZhrwHj8xgJ48DzI7f_eid32CHv-IH53_Iy|title=ΦΕΚ B 843/1993|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=5 Νοεμβρίου 1993}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wGldAs1HD7Xe3dtvSoClrL88CG8TzBj5RB5MXD0LzQTLf7MGgcO23N88knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuaoYIN5bd8uDOFSKHm1fL9Va4i5XxMRLijGKzxx08WIJ|title=ΦΕΚ B 954/1993|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=31 Δεκεμβρίου 1993}}</ref><ref>{{cite web|url=https://www.esr.gr/wp-content/uploads/tve.xls|title=Λειτουργούντες Τηλεοπτικοί Σταθμοί Εθνικής Εμβέλειας (Excel αρχείο, φάκελος 222)|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]}}</ref><ref>{{cite news|title=Πως οι εκδότες έγιναν πανίσχυροι καναλάρχες|url=http://www.typologies.gr/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CF%83%CF%87%CF%85%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B1/|accessdate=25 Οκτωβρίου 2015|newspaper=typologies.gr|date=25 Οκτωβρίου 2015}}</ref><ref>{{cite news|title=Το τηλεοπτικό 1989|url=https://www.thepressproject.gr/mediadetails.php?id=2622|accessdate=11 Δεκεμβρίου 2010|newspaper=thepressproject.gr|date=11 Δεκεμβρίου 2010}}</ref> Κατά τα έτη 2001 και 2007, τροποποιήθηκε το καταστατικό,<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHghqNAYvmYB3dtvSoClrL8Qdqk9vjPWlUfP1Rf9veiteJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHXy33BMIUhxGxLpC-WjaEJGStEwKbJdLfhAkThivThXJi|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2496/2002|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=5 Απριλίου 2002}}</ref><ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFNA1ry4K61p3dtvSoClrL89zoEl2yrrCpp6k5uE6xNduJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX3NzI2gYECyLaIjliV0rjA2BRLn5l-o5crCdlOAtXL5D|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 9829/2007|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=23 Αυγούστου 2007}}</ref> ενώ από τον Απρίλιο του 2008, το σύνολο των μετοχών του φορέα κατέχει το [[Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας|ΚΚΕ]].<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHtyK1ZYNhP8HdtvSoClrL8_q7ut2PVjholiYHTRwL0-OJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX9_rDAc0243j0Y0LEAyi7Pt2UdBYYDy5w9ZwLeynhzRy|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2615/2008|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=7 Μαΐου 2008}}</ref> Λίγους μήνες μετά, τροποποιήθηκε το καταστατικό με επέκταση των δραστηριοτήτων.<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHtyK1ZYNhP8HdtvSoClrL8ejz7YEabq-a4ndCieBbLVuJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX3POF7GKyR5WKVEyskb05aw1caYx0BYbCniw89Jh1KVS|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 9103/2008|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=8 Αυγούστου 2008}}</ref>
 
====Εξαγορά και κλείσιμο====
Στις 31 Ιουλίου 2013, ο ραδιοτηλεοπτικός 902 πουλήθηκε στην κυπριακή ''A-Orizon Media Ltd.'' με έδρα την [[Λεμεσός|Λεμεσό]], με τον όρο ότι ο αγοραστής δεν θα μεταβίβαζε με κανέναν τρόπο την εταιρεία σε οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα,<ref>{{cite web|url=http://www.skai.gr/news/culture/article/239615/kupriaki-etaireia-agorase-ton-902/|title=Κυπριακή εταιρεία αγόρασε τον 902}}</ref><ref>{{cite web|url=https://opencorporates.com/companies/cy/HE267717|title=A-ORIZON MEDIA LTD|publisher=OpenCorporates.com}}</ref><ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/76%CE%935%CE%99%CE%9C%CE%95-23%CE%9F|title=Απόφαση Αριθ. 42/24.2.2014|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=24 Φεβρουαρίου 2014|accessdate=2 Σεπτεμβρίου 2014}}</ref> με τους σταθμούς να μετονομάζονται σε Epsilon TV και E-Radio αντίστοιχα. Ωστόσο, ο δεύτερος πουλήθηκε πέντε μήνες αργότερα στην ''Παρά Ένα Εκδόσεις-Υπηρεσίες Διαδικτύου Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε.''<ref>{{cite web|url=https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/7%CE%A8%CE%A9%CE%98%CE%99%CE%9C%CE%95-%CE%A6%CE%9B3|title=Απόφαση Αριθ. 311/8.9.2014|publisher=[[Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης]]|date=8 Σεπτεμβρίου 2014|accessdate=19 Σεπτεμβρίου 2014}}</ref> για το στήσιμο του [[Παραπολιτικά 90.1 FM]]. Εκείνη την περίοδο, μεταβλήθηκε ο διακριτικός τίτλος του φορέα σε ''E-Radio TV'' ενώ το κανάλι μεταφέρθηκε στο [[Μαρούσι]].<ref>{{cite web|url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8HrWp6VkYB5znMRVjyfnPUeJInJ48_97uR_L9VDRJSMaAjkxp0HIviVTzBGm8pBsqXJHxrbqI-HQgiZ7qUS3x82Pu5V6JN8utNd0ZuKdojFmlcA2aw2QHX2p_AAkTtwULwLoa2lHwKyJcxHR-sbfPUo1qGLDVhf95|title=ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1872/2014|publisher=[[Εφημερίς της Κυβερνήσεως]]|date=26 Φεβρουαρίου 2014}}</ref> Ωστόσο και ο πρώτος σταθμός πουλήθηκεπωλήθηκε τέσσερα χρόνια αργότερα στον όμιλο επιχειρήσεων του [[Ιβάν Σαββίδης|Ιβάν Σαββίδη]] και στις 24 Οκτωβρίου 2018 αντικαταστάθηκε από το [[Open TV]].
 
Με την πώληση της Ραδιοτηλεοπτικής που έγινε επίσημα στις 31 Ιουλίου 2013, οι εργαζόμενοι δεν πετάχτηκαν στον δρόμο. Πληρώθηκαν και πήραν τις αποζημιώσεις τους κανονικά, σε αντίθεση με τους εργαζόμενους όσων άλλων καναλιών που έκλεισαν από οικονομικά προβλήματα (όπως έγινε με τις περιπτώσεις των τριών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας [[Alter Channel|Alter]], [[Tempo TV|Tempo]] και [[Mega Channel|Mega]]).
 
==Λογότυπα==
168

επεξεργασίες