Συζήτηση:Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Ε.Π.Σ. Ελλάδος 1923-24

Προσθήκη θέματος
Ενεργές συζητήσεις
Άρθρο βικι Ποδόσφαιρο Αυτό το λήμμα βρίσκεται στο πλαίσιο ενδιαφέροντος της «Βικιεπιχείρησης Ποδόσφαιρο», μιας συνεργατικής προσπάθειας για την βελτίωση της κάλυψης του ποδοσφαίρου από την Βικιπαίδεια.
Για να συμμετάσχετε και εσείς στη Βικιεπιχείρηση, επισκεφτείτε τη σχετική σελίδα.
Λήμμα προς επέκταση Προς επέκταση Αυτό το λήμμα αποτιμήθηκε ως τάξης προς επέκταση κατά την κλίμακα ποιότητας.
Χαμηλή Αυτό το λήμμα έχει αποτιμηθεί ως λήμμα με χαμηλή σπουδαιότητα κατά την κλίμακα σπουδαιότητας.
Football Greece.svg Αντικείμενο της υποεπιχείρησης Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Soccerball current event.svg Αντικείμενο της υποεπιχείρησης Ποδοσφαιρικές περίοδοι.


ΒαθμολογίαΕπεξεργασία

Καλό θα είναι όταν γίνονται αλλαγές να αναφέρεται και η σχετική τεκμηρίωση. LIMNIOS (συζήτηση) 13:22, 8 Δεκεμβρίου 2012 (UTC)

Το θέμα είναι ότι δεν στέκει από λογικής άποψης η θεωρία του Μπόμη που λέει ότι ο ΑΠΣ Πειραιά συγκέντρωσε 19 βαθμούς. Η νίκη τότε έδινε 2 βαθμούς και η κάθε ομάδα έδωσε 7 αγώνες. Είναι απλά μαθηματικά. Δεν σου κάνει επίσης εντύπωση ότι όλοι οι άλλοι έχουν από 11 βαθμούς και κάτω; Δεν στέκει λογικά! Υπάρχουν site που αναφέρονται στην ιστορία του Πανιωνίου και λένε ότι το 1924 ο πρωταθλητής ΑΠΣ Πειραιά συγκέντρωσε 11 βαθμούς, όσους και ο ΟΦ Πειραιά. Πχ.: http://footballnet-gr.blogspot.gr/2011/11/blog-post_4993.html Νομίζω ότι είναι πολύ πιο πιστευτή αυτή η εκδοχή. Greek Picker (συζήτηση) 21:30, 8 Δεκεμβρίου 2012 (UTC)

Δεν διαφωνώ επί της ουσίας. Απλά εκείνο που έγραψα είναι πως όταν γίνονται αλλαγές πρέπει να αναφέρεται και η σχετική τεκμηρίωση. Αφού γνωρίζεις ιστοσελίδες με τη βαθμολογία, πρόσθεσέ τες ως αναφορές. Ετσι κι αλλιώς η αναγραφόμενη βαθμολογία πάσχει γενικότερα. Εξηγούμαι:

  • Το συνολικό άθροισμα βαθμών όλων των ομάδων έπρεπε να είναι 56 (14+12+10+8+6+4+2)
  • Το συνολικό άθροισμα βαθμών στο λήμμα είναι 52 (11+11+10+7+4+4+3+2). Δηλαδή λειπουν 4 βαθμοί, άγνωστο από ποιές ομάδες. Είτε η βαθμολογία είναι λάθος είτε μετά την αποχώρηση του ΠΑΟ δύο αγώνες δεν έγιναν και δεν δόθηκαν οι βαθμοί στους αντιπάλους του. Το θέμα θέλει κι άλλο ψάξιμο.

Φιλικά, LIMNIOS (συζήτηση) 17:04, 9 Δεκεμβρίου 2012 (UTC)

Στο μπλοκ που παραθέτεις αναφέρεται πως ο Πανιώνιος έφερε τα εξής αποτελέσματα: με Αθηναϊκό 7-1, 1-0, με Ο.Φ. Πειραιώς 0-1, 1-0, με Απόλλωνα 1-0, με Α.Π.Σ. Πειραιά 0-1, με Γουδί 4-2 (3ος με 10 β., 14-5 τερμ., πίσω από τον Α.Π.Σ. Πειραιά και τον Ο.Φ. Πειραιά που είχαν από 11 βαθμούς). Δηλαδή γράφει πως με κάποιες ομάδες έπαιξε δυο φορές. Μήπως έγιναν δύο γύροι αλλά δεν μετείχαν οι ομάδες που αποχώρησαν; Το θέμα περιπλέκεται κι άλλο. LIMNIOS (συζήτηση) 17:12, 9 Δεκεμβρίου 2012 (UTC)

Όχι, δε νομίζω ότι έγιναν δύο γύροι. Δεν υπάρχει καμία τέτοια ιστορική ένδειξη. Πιστεύω ότι τα δύο "1-0" του Πανιωνίου που "περισσεύουν" στην παραπάνω πηγή ήταν επί του Παναθηναϊκού και επί του Κεραυνού Πειραιά αντίστοιχα και δεν πρόκειται για διπλούς αγώνες με Αθηναϊκό και ΟΦ Πειραιά. Πρέπει να έχει γίνει κάποιο λάθος ή παράλειψη στη σύνταξη του κειμένου, γιατί αυτοί οι δύο αγώνες του Πανιωνίου (με ΠΑΟ και Κεραυνό) λείπουν από τη λίστα με τα αποτελέσματα. Οι 4 βαθμοί που λείπουν από τη γενική βαθμολογία μπορεί κάλλιστα να είναι από την αποχώρηση του Παναθηναϊκού, αυτή και για εμένα είναι η πιο λογική εξήγηση. Greek Picker (συζήτηση) 21:22, 9 Δεκεμβρίου 2012 (UTC)

Η εξήγηση που δίνεις για τους διπλούς αγώνες του Πανιωνίου είναι όντως η πιο λογική. Κι εγώ δεν έχω βρει πουθενά αναφορά για δύο γύρους. Προφανώς, ο Μπόμης έχει κάνει κάποιο λάθος (τυπογραφικό, αβλεψία ή λάθος πηγή) για τους 19β του ΑΠΣΠ. Τα αναφερόμενα αποτελέσματα στο μπλογκ μάλλον προέρχονται από το βιβλίο του Πέτρου Λινάρδου "Η Σμύρνη του Πανιωνίου", έκδ. "Οι Φίλοι των Τεχνών", σελ. 247, όπου αναφέρεται επί λέξη για το 1924: "Κατέλαβε (ενν. ο Πανιώνιος) τη β΄ θέση στο Γ΄ Πρωτάθλημα Αθηνών-Πειραιώς (πρώτος ο Αθλ. Σύλλογος Πειραιώς). Έφεραν οι Πανιώνιοι τα εξής αποτελέσματα: με Αθηναϊκό 7-1, με ΟΦ Πειραιώς 0-1, με Απόλλωνα 1-0, με ΑΣΠ 0-1, με Γουδί 4-2, με Αθηναϊκό 1-0 και με Όμιλο Φιλάθλων Πειραιώς 1-0". Προφανώς έχει κάνει σύγχυση του Γ΄ πρωταθλήματος (1923) που ο Πανιώνιος ήταν 2ος με το Δ΄ πρωτάθλημα (1924) που κατέκτησε ο ΑΠΣΠ και συμμετείχαν οι ομάδες που αναφέρονται, αλλά τα αποτελέσματα είναι τα ίδια με του μπλογκ. Τώρα από πού τα βρήκε ο Λινάρδος δεν αναφέρει. Αυτά κι ελπίζω να βρεθεί άκρη σε καμιά παλιά εφημερίδα. LIMNIOS (συζήτηση) 10:41, 10 Δεκεμβρίου 2012 (UTC)

Θα σου πω τι πιστεύω για τους 4 βαθμούς που λείπουν. Η ιστορία αναφέρει ότι ο ΠΑΟ, ο Απόλλων και ο Αθηναϊκός αποχώρησαν από το πρωτάθλημα 2 αγωνιστικές πριν από το τέλος. Είναι πολύ πιθανό στις 2 αγωνιστικές που απέμεναν να υπήρχαν 2 παιχνίδια μεταξύ των ομάδων που αποχώρησαν (πχ. Αθηναϊκός - Απόλλων και Απόλλων - ΠΑΟ). Όπως είναι φυσικό, δεν υπήρχε κανένας λόγος αλλά και κανένας τρόπος να δοθούν οι βαθμοί για τα συγκεκριμένα παιχνίδια που δεν έγιναν, καθώς και οι 2 αντίπαλοι σε καθένα από αυτά τα παιχνίδια είχαν ήδη αποχωρήσει! Greek Picker (συζήτηση) 13:18, 10 Δεκεμβρίου 2012 (UTC)

Είναι η πιθανότερη εξήγηση.LIMNIOS (συζήτηση) 15:12, 10 Δεκεμβρίου 2012 (UTC)

Επιστροφή στη σελίδα "Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Ε.Π.Σ. Ελλάδος 1923-24".