Το Russia-1 (ρωσικά: Россия-1) είναι κρατικό ρωσικό τηλεοπτικό κανάλι[1], που εξέπεμψε για πρώτη φορά στις 22 Μαρτίου 1951 ως Πρόγραμμα 2 στη Σοβιετική Ένωση. Επαναλειτούργησε ως RTR στις 13 Μαΐου 1991 και εξελίχθηκε στο Russia-1. Τώρα ανήκει στην Πανρωσική Κρατική Εταιρεία Τηλεοπτικών και Ραδιοφωνικών Μεταδόσεων (VGTRK).[2] Το Russia-1 έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη τηλεθέαση στη ρωσική τηλεόραση. Εβδομαδιαία παρακολουθείται από το 75% των Ρώσων στις πόλεις, σε σύγκριση με το 83% για το κύριο κανάλι, Πέρβι Κανάλ. Τα δύο κανάλια είναι παρόμοια στην πολιτική τους και ανταγωνίζονται άμεσα στην ψυχαγωγία.[2] Το Russia-1 έχει πολλές περιφερειακές παραλλαγές και εκπομπές σε πολλές γλώσσες, καθώς οι τοπικοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς εκπέμπουν ενημερωτικές εκπομπές στις τοπικές γλώσσες.

Russia-1
Rossiya-1 Logo.svg
Ξεκίνησε13  Μαΐου 1991
ΔίκτυοVGTRK
ΙδιοκτήτηςΚυβέρνηση της Ρωσίας
VGTRK
ΧώραΡωσία
ΈδραΜόσχα
ΙστότοποςΕπίσημος ιστότοπος

ΠαραπομπέςΕπεξεργασία

  1. Shiraev, E. (2013). Russian Government and Politics. Comparative Government and Politics. Palgrave Macmillan. σελ. 195. ISBN 978-1-137-26960-7. Ανακτήθηκε στις 7 Μαρτίου 2015. 
  2. 2,0 2,1 Alexei Bessudnov, "Media Map" (183–189), Index on Censorship, Volume 37, Number 1, 2008, p. 184.

Εξωτερικοί σύνδεσμοιΕπεξεργασία