Σχετικά με αυτό τον πίνακα

Προηγούμενη συζήτηση αρχειοθετήθηκε στη Συζήτηση χρήστη:Actia Nicopolis/Αρχείο 1 στις 2019-05-15.

Dodos2013 (συζήτησηΣυνεισφορά)

Καλημέρα κ.Καράμπελα. Έχει τύχει να διαβάσω εργασίες σας στο accademia και με την ευκαιρια θα ήθελα να σας συγχαρώ για το αξιόλογο έργο σας. Όσον αφορά το λήμμα της Σαλαώρας, αν και έχουν περάσει 4 χρόνια από τότε που το έγραψα και δεν έχω πρόσβαση αυτή τη στιγμή στο υλικό που χρησιμοποίησα, με μία γρήγορη ματιά είδα ότι ο αριθμός των στρατιωτών και των ιππέων αναφέρεται στην Ιστορία του Ελληνικού έθνους του Παπαρρηγόπουλου , τον οποίο δεν έχω παραθέσει γιατί μάλλον χρησιμοποίησα κάποια άλλη πηγή που δεν θυμάμαι ενώ για το ότι ο στόλος της Γένοβας αγκυροβόλησε στη Σαλαώρα, έχω παραθέσει το απόσπασμα του Μίλλερ.

[https://books.google.gr/books?id=wegDBwAAQBAJ&pg=PA257&dq=%CE%A6%CE%BB%CF%89%CF%81%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BF%CF%82+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%AD%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5+%CF%84%CE%BF+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BD+%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%8D+%CE%AD%CE%BD+%CE%A3%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CF%81%CE%B1&hl=el&sa=X&ved=0ahUKEwiP9cHFst_nAhWusaQKHYXGAKgQ6AEIKzAA]

Αν νομίζετε ότι υπάρχει κάποιο λάθος ή χρειάζεται κάποια προσθήκη, θα ήταν χαρά μου να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές στο λήμμα ως πιο ειδικός. Καλή συνέχεια

Actia Nicopolis (συζήτησηΣυνεισφορά)

Αγαπητέ Dodos2013,


Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση στο ερώτημά μου.

Κανένα λάθος δεν υπάρχει. Το αντίθετο. Είναι η σωστή περιγραφή των γεγονότων για την επίθεση εναντίον της Άρτας του 1290/92. Μου έκανε, όμως, εντύπωση ότι δεν λέτε, όπως πολλοί, ότι ο Βυζαντινός στρατός με τα Γενουάτικα πλοία "επέζεψαν στην Πρέβεζα" και από εκεί ήρθαν στην Άρτα. Κάτι το οποίο, εμείς που ξέρουμε την τοπογραφία του χώρου μας, θεωρούμε αδύνατον ή εξαιρετικά δύσκολο.

Ο Μίλλερ σωστά διαβάζει τα αντίγραφα του Χρονικού του Μορέως. Ευχαριστώ που με οδηγήσατε σε αυτόν.


Συνεχίστε την εξαιρετική δουλειά που κάνετε για την περιοχή της Άρτας.


Με πολλούς εγκάρδιους χαιρετισμούς

Νίκος Δ. Καράμπελας

~~~~

Dodos2013 (συζήτησηΣυνεισφορά)

Καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Παρόλο που το αντικέιμενο σπουδών μου είναι άσχετο με την ιστορία, μου αρέσει πολύ να διαβάζω και να μαθαίνω την ιστορία του τόπου απ όπου κατάγομαι και γι αυτό ασχολήθηκα με την περιοχή του κάμπου της Άρτας και τον Αμβρακικό.Ομολογώ ότι οι εργασίες σας με βοήθησαν πάρα πολύ και ειδικά οι πηγές. Δυστυχώς η εργασία δεν μου επιτρέπει πλέον να συνεχίσω με τους ίδιους ρυθμούς όπως παλιά αλλά ελπίζω στο κοντινό μέλλον να ξανα αρχίσω την έρευνα και να εμπλουτίσω τα λήμματα που έχω ήδη γράψει πχ. στο λήμμα της Σαλαώρας πρέπει να προσθέσω την σφαγή των Πρεβεζιάνων. Όταν βρείτε χρόνο θα ήθελα να ρίξετε μία ματιά στο λήμμα Άμβρακος που έχω γράψει εγώ. Θα με ενδιέφερε η γνώμη σας και οποιαδήποτε αλλαγή είναι καλοδεχούμενη. Καλή συνέχεια εύχομαι και καλή δύναμη για την προσπάθεια σας.

Απαντήστε στο "Σαλαώρα"
Aristo Class (συζήτησηΣυνεισφορά)

Αγαπητέ Actia Nicopolis, να σε παρακαλέσω να προσθέσεις τις παραπομπές. Επίσης, τα στοιχεία δε μπορεί να λένε ενημέρωση της 22 Νοεμβρίου 2019 όταν σήμερα έχουμε 17! Τέλος, για πρόσεξε το Λάγος και την ονομασία του άλλου αεροδρομίου στη Νιγηρία (είναι ίδια). Φιλικά!

Actia Nicopolis (συζήτησηΣυνεισφορά)

Αγαπητέ μου Aristo Class, nice to "hear" you again!

Δεν είχα προλάβει να ολοκληρώσω τις αλλαγές που έκανα.

Επιστρέφοντας έκανα και τα τελευταία.

Καλό βράδυ!

Aristo Class (συζήτησηΣυνεισφορά)

Αγαπητέ Actia Nicopolis, έλεγξα το

  • Νιγηρία
    • Port Harcourt - Διεθνή Αερολιμένα Port Harcourt
    • Λάγος - Διεθνή Αερολιμένα Murtala Muhammed

τελικά, τόσο το "Port Harcourt - Διεθνή Αερολιμένα Port Harcourt" όσο και το "Λάγος - Διεθνή Αερολιμένα Murtala Muhammed" είναι σωστά!

Σ'ευχαριστώ!

Απαντήστε στο "«Cronos Airlines»"
Δεν υπάρχουν παλαιότερα θέματα