Άνοιγμα κυρίου μενού

Open TV

Πανελλαδικός τηλεοπτικός σταθμός

Το OPEN είναι ελληνικός ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός πανελλαδικής εμβέλειας που ανήκει στον επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη. Η έδρα του σταθμού είναι στον Καρελλά, κοντά στη βιομηχανική ζώνη της Παιανίας.

OPEN BEYOND
Open TV logo.png
Ίδρυση17 Σεπτεμβρίου 2018
Πρώτη λειτουργία11 Σεπτεμβρίου 2013
Έναρξη λειτουργίας24 Οκτωβρίου 2018
Εικόνα16:9 (576i, SDTV)
(1080i, HDTV)
ΙδιοκτήτηςΡαδιοτηλεοπτική Α.Ε.
Ιβάν Σαββίδης
Συνεργαζόμενα κανάλιαOmega TV Cyprus[1]
Σημαντικά πρόσωπαΚατερίνα Καινούργιου
Σίσσυ Χρηστίδου
Μαρία Μπακοδήμου
Δέσποινα Βανδή
Αννίτα Πάνια
Φαίη Μαυραγάνη
Νίκη Λυμπεράκη
Ιορδάνης Χασαπόπουλος
Άκης Παυλόπουλος
Στέλλα Γκαντώνα
Κατερίνα Ζαρίφη
Παύλος Σταματόπουλος
ΣλόγκανBeyond TV
Το Ανοιχτό Κανάλι
ΧώραΕλλάδα
ΓλώσσαΕλληνικά
Περιοχή εκπομπήςΠανελλαδικά
Κεντρικά γραφεία2ο χιλιόμετρο Παιανίας-Μαρκόπουλου, Καρελλάς
Πρώην ονομασίεςEpsilon TV (2013-2018)
Αντικατέστησε902 TV (1990-2013)
ΙστοσελίδαOPEN
Λήψη
Επίγεια Ψηφιακά
ΣυχνότηταΠανελλαδικά σε κατά τόπους συχνότητες
Δορυφορικά
NOVAΘέση 976
NOVA ΚύπρουΘέση 114
COSMOTE TVΘέση 110 (σε HD)
Wind VisionΘέση 10
Καλωδιακά
COSMOTE TVΘέση 10
Διαδικτυακά
OPEN BEYONDtvopen.gr/live
(π  σ  ε )

Ξεκίνησε να λειτουργεί την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018 στις 19:00 αντικαθιστώντας το πρώην εθνικής εμβέλειας Epsilon TV, με πρώτο πρόγραμμα την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων με την Έλλη Στάη.

Το κανάλι, είναι οργανωμένο, και μεταδίδει πολλών ειδών προγράμματα: Ψυχαγωγικές και ενημερωτικές εκπομπές, δελτία ειδήσεων, ξένες ταινίες πρώτης προβολής, τηλεοπτικές σειρές, και reality show. Το OPEN, έχει εξασφαλίσει δικαιώματα για προβολή ποδοσφαιρικών αγώνων στο ελληνικό πρωτάθλημα. Ο σταθμός επίσης πουλάει κάποιες από τις τηλεοπτικές παραγωγές του, στον κυπριακό σταθμό OMEGA.

Τηλεοπτικές άδειεςΕπεξεργασία

Τη Δευτέρα 29 Αυγούστου του 2016, ανακοινώθηκε ότι ο σταθμός δεν θα συμμετέχει στην δημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες, εξαιτίας της απόρριψης της εγγυητικής επιστολής που κατέθεσε ο Φίλιππος Βρυώνης (τότε το κανάλι ονομαζόταν ακόμη Epsilon TV).[2] Από τις 26 Οκτωβρίου, ωστόσο, συνέχισε να εκπέμπει, αφού ο διαγωνισμός κρίθηκε αντισυνταγματικός από το ΣτΕ.

Μετά το πέρας του διαγωνισμού και την οριστική ακύρωση του, ο τότε ιδιοκτήτης του σταθμού Φίλιππος Βρυώνης, υποχρεώθηκε να πουλήσει τον τηλεοπτικό σταθμό Epsilon TV, κάτι που έγινε τελικά, ένα χρόνο αργότερα καθώς την Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017 η Ραδιοτηλεοπτική πουλήθηκε στην Dimera Media Investments Limited, του Ιβάν Σαββίδη, και η εταιρεία συμμετείχε στο νέο τηλεοπτικό διαγωνισμό του 2017-2018, όπου και διεκδίκησε μια τηλεοπτική άδεια γενικού περιεχομένου.[3][4][5][6]

OPEN BEYOND InternationalΕπεξεργασία

Το OPEN BEYOND International είναι η διεθνής έκδοση του OPEN και η οποία αντικατέστησε το Epsilon TV International. Το σήμα του εκπέμπει μέσω δορυφόρου σε Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Νότια Αφρική, ενώ στις ΗΠΑ και τον Καναδά, το πρόγραμμα μεταδίδεται σε συνδρομητικά μπουκέτα Ελληνικών καναλιών καθώς και των δικτύων My Cosmos και New Greek TV.

ΙδιοκτησίαΕπεξεργασία

Το κανάλι έχει αλλάξει αρκετές φορές ιδιοκτησία στην ιστορία του. Ωστόσο, ο φορέας που το διαχειρίζεται έως σήμερα είναι η Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. η οποία συστάθηκε στις 20 Μαρτίου 1989, με τον διακριτικό τίτλο 902 Αριστερά στα FM και αποτελεί μετατροπή της Ν. Σταφυλίδης - Α. Καρτερός Ο.Ε.[7] Στο πρώτο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, συμμετείχε ο δημοσιογράφος Παύλος Τσίμας ως μέλος.[8] Το 1993, χορηγείται άδεια ίδρυσης και λειτουργίας τοπικού σταθμού στην περιοχή της Αττικής και παροχή ειδικής αδείας τεχνικής δικτύωσης για να μεταδοθεί πανελλαδικά, και έχει αριθμό πρωτοκόλλου 22414/E3/2992.[9][10][11][12][13]

Κατά τα έτη 2001 και 2007, τροποποιήθηκε το καταστατικό του φορέα,[14][15] ενώ από τον Απρίλιο του 2008, το σύνολο των μετοχών του φορέα κατέχει το ΚΚΕ.[16] Λίγους μήνες μετά, τροποποιήθηκε ξανά το καταστατικό του φορέα με επέκταση των δραστηριοτήτων της Ραδιοτηλεοπτικής.[17]

Εξαγορά και κλείσιμοΕπεξεργασία

Την Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013, ο ραδιοτηλεοπτικός 902 πουλήθηκε με συμβολαιογραφική πράξη στην A-Orizon Media Ltd. με έδρα την Λεμεσό[18][19][20] για το στήσιμο του Epsilon TV και του E-Radio αντίστοιχα, ο οποίος με τη σειρά του, πουλήθηκε πέντε μήνες αργότερα στην Παρά Ένα Εκδόσεις-Υπηρεσίες Διαδικτύου Μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε.[21] για το στήσιμο του Παραπολιτικά FM. Εκείνη την περίοδο, μεταβλήθηκε ο διακριτικός τίτλος του φορέα σε E-Radio TV ενώ το κανάλι μεταφέρθηκε στο Μαρούσι.[22][23]

Οι ονομασίες του καναλιούΕπεξεργασία

Διάστημα Τίτλος Σταθμού
Απρίλιος 1990-11 Σεπτεμβρίου 2013 902 TV
11 Σεπτεμβρίου 2013-24 Οκτωβρίου 2018 Epsilon TV
24 Οκτωβρίου 2018-σήμερα OPEN BEYOND TV

ΠαραπομπέςΕπεξεργασία

  1. «Το TVONE έδωσε τα χέρια με μεγάλο ελληνικό κανάλι!». omegalive.com.cy. 
  2. «Τηλεοπτικές άδειες: «Μαύρο» στο «Ε» - Αγωνία για τους εργαζόμενους». newsbomb.gr. 29 Αυγούστου 2016. https://www.newsbomb.gr/media-agb/story/723593/tileoptikes-adeies-mayro-sto-e-agonia-gia-toys-ergazomenoys. Ανακτήθηκε στις 29 Αυγούστου 2016. 
  3. Newsroom (2018-06-27). «Πέντε οι τελικοί υπερθεματιστές - Ποια η επόμενη μέρα για τις τηλεοπτικές άδειες». https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/214351/pente-oi-telikoi-yperthematistes-poia-i-epomeni-mera-gia-tis-tileoptikes-adeies. Ανακτήθηκε στις 2018-07-05. 
  4. «Απόφαση και Πρακτικά Προεπιλογής 61/2018» (PDF). Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 2 Μαΐου 2018. Ανακτήθηκε στις 10 Μαΐου 2018. 
  5. «Απόφαση Οριστικής Προεπιλογής Υποψηφίων Παρόχων 63/2018» (PDF). Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 18 Ιουνίου 2018. Ανακτήθηκε στις 18 Ιουνίου 2018. 
  6. «Απόφαση και Πρακτικά Οριστικής Ανακήρυξης Αδειούχων 101/2018» (PDF). Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 5 Σεπτεμβρίου 2018. Ανακτήθηκε στις 5 Σεπτεμβρίου 2018. 
  7. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 607/1989». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 24 Μαρτίου 1989. 
  8. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2347/1992». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 16 Ιουνίου 1992. 
  9. «ΦΕΚ B 843/1993». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 5 Νοεμβρίου 1993. 
  10. «ΦΕΚ B 954/1993». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 31 Δεκεμβρίου 1993. 
  11. «Λειτουργούντες Τηλεοπτικοί Σταθμοί Εθνικής Εμβέλειας (Excel αρχείο, φάκελος 222)». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 
  12. «Πως οι εκδότες έγιναν πανίσχυροι καναλάρχες». typologies.gr. 25 Οκτωβρίου 2015. http://www.typologies.gr/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CF%83%CF%87%CF%85%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B1/. Ανακτήθηκε στις 25 Οκτωβρίου 2015. 
  13. «Το τηλεοπτικό 1989». thepressproject.gr. 11 Δεκεμβρίου 2010. Αρχειοθετήθηκε από το πρωτότυπο στις 2019-03-26. https://web.archive.org/web/20190326134314/https://www.thepressproject.gr/mediadetails.php?id=2622. Ανακτήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 2010. 
  14. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2496/2002». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 5 Απριλίου 2002. 
  15. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 9829/2007». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 23 Αυγούστου 2007. 
  16. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 2615/2008». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 7 Μαΐου 2008. 
  17. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 9103/2008». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 8 Αυγούστου 2008. 
  18. «Κυπριακή εταιρεία αγόρασε τον 902». 
  19. «A-ORIZON MEDIA LTD». OpenCorporates.com. 
  20. «Απόφαση Αριθ. 42/24.2.2014». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 24 Φεβρουαρίου 2014. Ανακτήθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου 2014. 
  21. «Απόφαση Αριθ. 311/8.9.2014». Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. 8 Σεπτεμβρίου 2014. Ανακτήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 2014. 
  22. «ΦΕΚ ΑΕ-ΕΠΕ 1872/2014». Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 26 Φεβρουαρίου 2014. 
  23. «Τροποποίηση Καταστατικού "Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε."». Γενικό Εμπορικό Μητρώο. 10 Σεπτεμβρίου 2013. https://www.businessregistry.gr/downloadFile/index?key=assemblyDecision&elementId=161676. Ανακτήθηκε στις 24 Φεβρουαρίου 2014. 

Εξωτερικοί σύνδεσμοιΕπεξεργασία